Hier moesten ze perse een apple ipad hebben van school. Deze konden we gelukkig wel met enigzins korting via school aanschaffen. Maar dat eerste jaar is inderdaad een dure grap
Jysk. Staan op de site voor €35 maar wij reden er zaterdag heen en stonden hele stapels voor 20€ p stuk, verschillende kleuren.
Hier nog 2 ‘nachthemden’ besteld. Leopard lekker wijd en wat korter (dit is stiekem handig met bevallen aangezien je buik lekker bloot ligt en ze toch 100x checken) en de andere heerlijk ruim en van linnen. Bij mij zit dat model altijd behoorlijk wijd dus heerlijk voor in de kraamweek.
Ik kon het niet laten. Deze superschattige mini nike air force gekocht voor de baby, maatje 21 Zaterdag komt die hopelijk binnen, samen met een rompertje en sokjes van onze voetbalclub. Deze stoppen we dan samen in een doos, met positieve test erbij en de kids mogen hem dan open maken. Can't wait!
Ooh haha, al zo lang geleden... Internet zei dat baby's vanaf 1 jaar ongeveer in maatje 21 zou kunnen passen en aangezien ik niet het type ben die baby's een schoen aandoet voordat ze kunnen lopen leek dit me wel prima, en anders bestel ik ze zo een maatje of 2 kleiner!