Ik heb onderdelen voor mijn motoren besteld. Een achter vering, nieuwe remblokken en schijven en nieuwe knipperlichten
Via marktplaats een nieuwe (tweedehands) snowboardje gekocht. Mijn oude heb ik 5 jaar geleden weg gedaan maar ik heb het boarden weer opgepakt en mijn vriend enthousiast gekregen dus we gaan nu 2x p maand indoor oefenen en volgende winter op wintersport
En ook tweedehands een paar snowboardschoenen. Waren echt twee koopjes voor mooie spullen in goede staat, scheelt weer 12,50 per dag aan huren. Na 10 x huren heb k het eruit, nog 8x te gaan
Wacht maar als je het eenmaal doorhebt gaat het opeens super. Mijn vriend is nu 2x geweest en ik leer hem de basis, hij kan nu zigzaggen als een vallend blaadje, remmen op zijn hakken en met een touwlift naar boven. Bochten vindt hij nog moeilijk en de andere sleeplift ging ook nog niet (ik heb gelachen). Maar het is zo leuk samen actief bezig te zijn en een hobby te delen.
Ik heb er al 3 uur inzitten en sta nog volledig verkrampt aan de balk. Ik vind het altijd erg jammer dat ik de dagen erna mijn armen nodig heb XD Zo’n spierpijn! Ik wist niet dat het zoooo zwaar was. Ik kan skiën en dat is echt een eitje vergeleken met dit. Echt knap dat je vriend het zo snel leert zeg!
Oh ben je op zo'n rollende baan aaan het oefenen? Misschien ligt dat je minder en kan je beter echt de sneeuw in gaan of een borstelbaanpiste buiten? Lijkt me ook logischer, dan weet je ook meteen hoe een board reageert met veel sneeuw happen of juist op ijzige stukken... Nouja je krijgt wel spierballen zo
Ik kwam net de oude pakketbezorger tegen en ze zijn drukker dan ooit! hier weer leuke dingen gekocht, was al even geleden dat we wat besteld hadden Allemaal voor oudste zoon. Jongste had zijn nieuwe T-shirt al aan dus kon er geen foto meer van maken Bekijk bijlage 646882 Bekijk bijlage 646881