Dit bergmeer voor de jongens! Vandaag besteld, morgen komt het al binnen! ben benieuwd. Hij is ongeveer 125 cm breed.
Oh goed om te horen. Ja soms is het even zoeken naar leuk nieuw speelgoed en dan het liefst ook iets waar ze samen mee kunnen spelen (buiten).
Rechtsonder heb ik ook met zwarte bollen. die mand twijfelde ik ook over en uiteindelijk is het die aardbeienmand met deksel geworden. Je hebt hem vast voorbij zien komen. Kwam beter bij de muur en het Hema kratje
En deze van Zara staat aan de andere kant. Echt een aanrader en ze hebben hem nog steeds online! Die was wel duur hoor, maar dat is de ‘duplo’ mand en daar kan ongelofelijk veel in. 53 x 42 cm dus ook perfect als wasmand
Ik zeg niks Die van de Zara ga ik even onthouden, heel leuk. Mooie kleur ook! Heb al tegen man gezegd; dit weekend ga ik gewoon alles in de woonkamer weer leuk aankleden. Ga echt niet nog een paar weken in een leeg huis zitten. Dan ruim ik alles wel weer op tegen die tijd
Net binnen gekregen en in elkaar gezet! Wat een onwijs leuk ding! En groter dan ik had gedacht ja. Pff!
^^ en de jongens vonden het in elkaar zetten al prachtig. Zijn ze maar mooi even met papa een half uurtje mee zoet geweest haha
Wie was hier nou ook alweer naar op zoek laatst???? Komende week bij Kruidvat. Zo'n vliegenverjaagding... @Mamavan2SE????