Bekijk bijlage 701901 voor mijn oudste deze winterjas besteld. Ik had nog een goede kortingscode hopelijk past hij!
Jassen hopen we dat er 1 van past. Alleen oranje shirt voor de jongste, rest allemaal voor oudste zoon. En hamster (nouja dochter) weer blij gemaakt.
Hier ook Hamster spul besteld, wordt zometeen bezorgd door Amazon En voor oudste dochter snel wat basics besteld; longsleeves, coltruitjes en blouses omdat er ineens weer 6 cm in de lengte bij is, en haar armen net zo hard mee groeien
Nieuwe regenhoes voor mn kinderwagen, aangezien ik zag dat het de komende weken wel al wat minder weer gaat worden, en een nijntje speentje er bij aangezien ik te gierig was om verzendkosten te betalen.
L is bijna jarig. De uitbreiding van het huis krijgt ze van mijn vader maar heb ik mee besteld met ons cadeau.
Dit zou ook mijn bestelling kunnen zijn. tip: ikzelf ben erg fan van de baby dry lijn en die is via bol.com ook te verkrijgen in maat 1. Heeft baby M ook nl.
Bekijk bijlage 702021 Bekijk bijlage 702020 Oorwarmers voor oudste dochter en regenlaarzen voor mezelf
Ze zijn zo mooi van prijs alle 3, dat ik ze mss wel alle 3 neem. Klein winkeltje die stopt en uitverkoop ana het houden is.