Hier vandaag ook eindelijk de Artipoppe draagzak besteld (jullie zitten denk ik niet op een foto te wachten?) én een mooie bos droogbloemen. Klinkt misschien stom maar ik vind een mooie bos verse bloemen, eens in de zoveel tijd een bos droogbloemen (die verdeel ik dan en die staan een paar weken) en gezellige (geur)kaarsen altijd zo fijn. Mijn man vindt dat onzin (als in: prima dat ik dat doe maar verder zou hij dat nooit doen - al koopt hij wel velvet vazen enzo hm). Maar ik kan me letterlijk echt beter voelen door zulke kleine dingen. Zeker nu. Geen drama, maar ik zit soms wat minder oké in mijn vel en word dus blij van gezellige interieur dingetjes. En dan heb ik een O die zegt: ‘oh mama, wat gezellig die kaarsjes!’ Vorig jaar wilde hij ook een eigen kerstboompje. Zo schattig. Daar kijk ik dus naar uit. Met mijn eigen fredje shoppen en kerstversieringen doen (mijn koosnaampje voor hem). okeeeeee ik dwaal weer af. Het ging om de aankopen haha. Even gauw de vaat en de was aan knallen, broodtrommel maken, fruit snijden en op de bank ploffen met Sex Education
Goed doel dus dat kan ik dan niet laten hè.. kan niet wachten tot ze binnen zijn!! Zijn altijd zo lekker!! Bekijk bijlage 702035
Bij Zalando aardig wat kunnen scoren. Met de code: deal15 kreeg ik op de gehele bestelling nog zo'n €32,- korting. Ik ben nog op zoek naar een nepleren rok in maatje 80/86. Zo'n wijd uiteenlopende plooirok die ook wat langer valt. Ik vind dat zo schattig bij die kleintjes met een dikke trui erop en een dikke maillot eronder. Iemand tips?
Verse bloemen hier ook een must. In mijn kraamweek komt er sowieso 1 bos op de slaapkamer, en 1 beneden. Heb ik al instructies voor gegeven.
Nee natuurlijk niet voor mezelf Voor onze dochter en ons nichtje inderdaad. Even de kleine dingen weg halen en dan kan ze er vast leuk mee spelen
Stonden allebei op mijn wishlist om aan zoontje te geven. De autogarage voor Sinterklaas en de Duplo voor op een later tijdstip (misschien voor Pasen en anders eventueel voor zijn tweede verjaardag). Maar ze hadden zo een leuke prijs, dat ik ze nu al maar heb gekocht. 40% korting op de autogarage van Toet Toet Auto's en 50% korting op Duplo Modulair Huis. Voor die prijzen kan ik ze gerust enkele maanden stockeren!
Toet Toet Auto's Garage heb ik vorige week gekocht bij Dreamland. Prijs is al een beetje omhoog gegaan, maar nog niet super slecht. Duplo Modulair Huis staat nu bij bol.com aan 40,76 euro. Ik heb extra korting via mijn werk, dus de prijs was voor mij 34 euro. Adviesprijs is 65 euro. Dus 40 euro is ook nog niet slecht!
Kijk maar. Dit is nog de 'zomerbos' (maat L) die ik kocht voor 29,99 op 14 juni . En in mijn gele velvet vaas heb ik enkele losse takjes van die bos gezet. Bekijk bijlage 702172
Waar komt uw kastje vandaag. Ik had het nogal eens gezien op een foto van u en vind het echt prachtig.