Voor onder de kerstboom. Kunnen we samen maken. Elke dag krijg ik wel te horen welke pokemon waar in kan evalueren. Tegen die tijd ken ik ze misschien ook wel
leuk! Mijn jongste zoon krijgt hem voor zijn verjaardag volgende week. Heb nu al zin om hem samen met hem te maken! Hij ziet er zo leuk uit
Wij vonden hem ook super mooi. En het lijkt ook wel te doen. Ze werken op kleur en maakt het makkelijker om te zoeken. We hebben ook een super gave link puzzel maar die is wat demotiverend door het glas en lood werk. Dat lijkt allemaal op elkaar. Ben benieuwd wat je zoon er van gaat vinden!
Deze Calvin Klein jeans. Moet hem nog wel passen. Ik koop zelden jeans en heb maar een paar exemplaren in m’n kast. Maar ik investeer er wel in. Heb hem ook in het licht voor de zomer. Hoe vaak ik hem ook was, de kwaliteit is geweldig. Tegenwoordig ga ik voor de mid waist modellen.
Noooo baal echt. Ik vind hem te strak zitten en een maatje groter hebben ze niet. Inmiddels is hij weer retour met Post NL mee.
Voor onze kleine man van 14 maanden. Zijn huidige schoenen worden helaas te klein, dus nu schoenmaatje 23. Stones and Bones: Calf Cuoio. Aan 60 euro ipv 80 euro. Dus heel blij met de prijs
Het was weer tijd voor een bestelling bij Humble&Crumble, hmmmm (insert kwijl emoji). De letters gaan de zak in