Loop vooral heel de dag te dweilen haha. Stofzuigen 2/3 x per dag. Maar kan niet tegen voetafdrukken of sokken haha. Drm heel de dag aan het dweilen.
deze en in het zwart! 2 voedingsbh's. mijne knallen nu bijna uit mijn eigen bh's dus tijd voor een andere maat haha.
Eindelijk weer wat aankleding gevonden voor in ons huis. Het kastje gaan we gebruiken als boekenkastje, alleen nog even een lampje en een plantenpot zoeken voor de aankleding. Bekijk bijlage 648708 Bekijk bijlage 648709 Ik twijfel over deze plantentafels, ik vind ze super leuk omdat er tegeltjes aan de bovenkant zitten.. liefst bestel ik ze maar wil ze eigenlijk even in het echt voelen.. toevallig iemand ooit een keer mee in de handen gestaan? Ze zijn van woood Bekijk bijlage 648710
Gister bij de blokker 2 vierseizoens dekbedden besteld 180 euro in totaal,gelijk afgerekend. Maar heb nog geen verzendgegevens. Iemand bekend met de blokker? Hoe lang het gaat duren. Heb spijt dat ik niet bij bol.com heb besteld maar daar kwam ik 2 tientjes duurder uit
Bekijk bijlage 649520 Zojuist deze besteld en een parkeerkaart voor het recreatie gebied in de buurt. Als we deze zomer toch thuis blijven ga ik maar veel genieten van het hopelijk mooie weer.