Ik vind hem ook heel leuk, alleen mijn 2 jarige heeft een heel uitgesproken smaak, als het niet naar zijn zin is, dan draagt hij het niet dus ik ben benieuwd.
Kerstcadeaus voor m’n man besteld. Deze set (super mooie deal!) en een elektrische deken (zal de screenshot laten zitten, niet erg spannend). Komende week nog een oudejaarslot voor hem halen en klaar
Bekijk bijlage 709093 Mijn oudste zoon moest een nieuwe Dopper en broodtrommel dus krijgt hij mooi onder de boom. De puzzel is voor allebei.
Nieuw dekbed en kussen voor dochter. Hoop dat dit goed is, lastig dit online te bestellen. En 2 plantjes voor op haar kamer. Lijstjes geven we met een nieuwe foto van kids aan opa/oma's
Oh hm, ik had een favorieten lijstje gemaakt.met dingen die ik wou als ze in de sale kwamen, zo zag ik dit allemaal. Ik kan nog geen kopje sale vinden idd.
En daarvoor een nieuwe handgreep voor mijn Dyson (zaterdagavond stuk en besteld: gister bij de post, kansloos, maar was heel blij) en straks moet ik nog een filter voor de Bora bestellen (stomme jaarlijkse uitgave..)
Ja hè? Ik hield ze al een poosje in de gaten voor korting. Weet niet hoe de kwaliteit is maar het ziet er in ieder geval leuk uit