We gaan eind deze maand plankjes halen en die aan een witte lege muur in de woonkamer hangen en daar opzetten. Uiteindelijk hopen we keer te verhuizen met mooie mancave zolder en dan gaan we daar hele stad maken haha
De ikea zwevende planken zijn diep genoeg mocht je er nog geen gevonden hebben. Een complete zolder zou super gaaf zijn. We hebben helaas geen zolder. Zullen we toch moeten verhuizen
Oohh ik heb weer veel te veel besteld... - Maxi Cosi Rock - Body Butter's van INCIA bij Hem-Nature - Geboortepakje Poppy van Hot-Pink.nl via Etsy - Speenkoord met naam van de baby bij Babyzus
Echt hè, dat tafeltje wat wij hebben is zo volgebouwd. Het detailleren zoals het bouwen van de voedpaden is dan wel weer een werk. Het lijkt mij wel gaaf om er later nog lampen bij te bouwen.
De vorige hebben het verbazingwekkend goed gehouden, dus hopelijk deze nieuwe ronde ook weer. Ze hebben er ook een paar leren schoenen bij, maar die zijn nog ongeveer nieuw, ze pakken toch steeds die sketchers.
Voor de kerst had ik lantaarnpalen van de Kruidvat erbij gezet. Waren 3 stuks aan één draad en stond wonderbaarlijk goed bij het huis.
Bij een harry potter setje. Ze staan wat schuin maar wou niet de sticker gebruiken die er onder zat. Plakt misschien teveel aan de kast
Dit is onze tafel. Het staat nog niet allemaal op de juiste plek. Ik wil eerst het midden afmaken voor we verder gaan met de buiten rand. Bekijk bijlage 713298 De afbeelding verwijder ik zo weer.