Hier ook geen Terstal in de buurt, maar nu voor het eerst iets besteld. Ze hebben leuk betaalbaar spul. Net als van der Ven fashion, ook echt een aanrader.
2 pyjama's voor m'n jongste en keukenhanddoeken. Had donderdag al 5 binnen gekregen en ze bevallen goed dus nog 5 erbij dan kunnen de oude weg
390eu de normale prijs is 319/329 Bij bol.com kon ik hem ook kopen voor 409 eu en op coolblue voor nog meer!
Heb hem laatst daar voor 379 gekocht, vond dat een normale prijs dacht ik...was verder ook nergens iets verkrijgbaar behalve bij Amazon voor 600 euro. Nou ja, daar kon ik hem binnen een uur ophalen en dit is een hele prettige lokale stenen winkel met bijbehorende service. En dochter mag hem toch terug betalen
Dan heb je de uitbreiding De Toren echt hard nodig. Dan kan je poppen van de ander uit steden of weilanden halen. Fan-tas-tisch
Kijk dit waren de prijzen voorheen. Ik baal nog steeds dat ik met Black Friday de Switch niet gekocht heb...
Niet normaal, daar stond hij vorige week ook nog gewoon voor 330. Ik wilde ook echt niet meer betalen, dan maar even wachten.
Vorige week 24 april toevallig nog een vriendin getipt....zij was ook al weken op zoek...wat een verschil idd
Dit is waarschijnlijk via een externe verkoper. Als hij bij Bol uitverkocht is, dan wordt er altijd gekeken naar externe verkopers. En ben daar geen fan van... Mogen zelf de prijs betalen, veel van externe verkopers is ali-spul. Ik koop eigenlijk alleen maar als iets van bol.com zelf is en niet van partners.
We hebben het over de big box van carcassonne. https://www.wehkamp.nl/999-games-carcassonne-big-box-bordspel-238007/?term=carcassonne%20big%20box&type=manual
Hier hebben we de Jola in het zuiden.... Hebben ze ook leuk betaalbaar spul. Haal meestal een mix van Jola en Terstal en dan 2 goede 'zondagse' setjes. Dochter neemt het niet zo nauw en klimt en klautert graag in bomen, tunnels, etc. Dus ga geen dure Z8 jurkjes laten vernachelen op school Een jurkje van een tientje doet me dan minder pijn (en zeker net zo leuk soms)
Broeken voor M. Voor het eerst dat ik voor haar broeken online koop. Mogelijk ook de laatste keer want jeans zijn echt een ramp aangezien zij op dat gebied echt een miepje is