Oké mijn dochter heeft ‘m zelf betaald maar ik heb ‘m besteld In mijn ogen zonde van der geld maar ze heeft er voor gespaard.
ze heeft er 1 van een vriendinnetje om op te passen Echt niet normaal wat een volume die dingen hebben
Hahaha, word leuk als ze samen gaan spelen ermee Snap ook echt niet waarom het zo hard moet. Ik verbaasde me er ook over. De buren kunnen dat ding nog horen denk ik
Bekijk bijlage 717357 Schoenen en grijze trainingspak voor oudste zoon en zwarte trainingspak voor jongste zoon. Allebei hebben ze een deel van het pak zelf betaald
Niet fotowaardig: - een mintgroen dun katoenen broekje voor mini O; - 2 nieuwe hoofdkussens van Swiss Sense.
Vorig jaar Mei al besteld en binnengekregen. Opgeruimd onder de strijkplank en een soort van vergeten. Daarstraks voor het eerst gebruikt in verband met enorme spierknopen in mijn nek en schouders met hoofdpijnklachten ter hoogte van mijn oogkassen en schedel ten gevolge. Wat een heerlijkheid, ik voelde de hoofdpijn gewoon wegtrekken tijdens de massage!
Wooowwww die wil ik ook! Zoveel spanningshoofdpijn en nekpijn. Inderdaad zoals je beschrijft ook achter oogkassen. Heel heftig, kan geen pijnstilling tegenop.
hebben ook zo’n ding, een naamloze via Amazon besteld. Er zit veel prijsverschil tussen, sommige gooien hun merkje erop en het is opeens €50 meer waard. Ik heb hem al een hele tijd maar ben er nog steeds blij mee! Helpt idd goed bij rug/nek en de daarbij ontstane hoofdpijn.
Nog niet besteld maar wel op m’n verlanglijstje. dit fijne Voedingskussen en een hele dunne, soepele jeanslegging. Er zit heel veel rek is dus als het goed is kan ik hier prima in bewegen.
Een roze jurkje van het bevallingsjurkje, dus prima voor straks in mei/juni, eventueel voor/tijdens en sowieso na de bevalling. Het stofje voelt enorm zacht aan, denk dat ik de zwarte variant ook nog koop en dan wel genoeg in huis heb om tot aan mijn bevalling te dragen (heb nog 2 andere jurkjes, een panty, een legging en wat shirtjes).
Even vals spelen want ik heb het niet online gekocht maar ben er wel heel blij mee. Omdat ik hier vaker boeketten van droogbloemen voorbij zie komen......ik ben vandaag geslaagd bij kwantum voor wat droogbloemen en deze vaas