Ja hier zouden mijn kinderen in verdwijnen en heel bleek worden. Leuke jas, maar ongeschikt voor mijn kids.
Hier ook halfbloedjes maar mini O geeft licht (met grote bijna zwarte ogen) dus die zou deze jas écht niet staan!
haha! Hier is nummer 2 juist ietsje getinter dan nummer 1. Hij heeft donkerbruine ogen, de oudste lichtbruin. maar gek genoeg staat de oudste beige beter. Misschien ligt het ook aan de bouw? Oudste heeft een (super) rond hoofd, de jongste een langwerpig gezicht. Jongste is ook slanker qua bouw.. dan val je ook sneller weg in zo’n kleur denk ik.
Even denken. O: getint, lichte grijs-blauwe ogen. Lang haar (manbun). Middenbruin haar, smal gezicht en tengere bouw. Mini O: heel erg bleek, maar wel hele grote, donkere ogen. Breed neusje. Baby M kun je nog niet zeggen. Grote bos donkerbruine krullen en getint met donkere ogen. Vooral lekker spekkig haha.
Nieuw zwembroekje voor H, onder andere had hij gelukkig een zwemluier anders een bouwvakkers naad hahaha! Kwam natuurlijk vlak voor weekend weg achter
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat zo'n enorm domme term. Shacket. Een soort combi tussen jack en shag. Ik zie nu echt een Haagse Sjonnie voor me; 'Hee, doe mij effe zo'n sjekket.' Confusing..
Zelf spreek ik shacket nooit zo uit aangezien het in mijn hoofd totaal niet klinkt. Ik noem het gewoon een jas! Maar hier dan wel bij naam aangezien het nou eenmaal zo heet. Ik denk dat ik het best goed kan combineren, althans heb er beelden bij! Nu nog afwachten of het ook staat maar anders gaat ie retour!
Het is ook een combinatie van shirt (Engels voor overhemd) en jacket. Ik vind ze erg leuk, maar weet het niet zo goed te combineren. Vind het ook zoiets wat je weinig aan kan, te warm voor de zomer, te koud voor de winter.
Mijn nieuwste aankoop, een Tommy Hilfiger tas maar heel subtiel al zeg ik het zelf. En de fles er naast van de Primark. Verschil moet er wezen
Nieuwe iphone SE in de pre-order. Mijn huidige 5s is helemaal gaar, maar ik vond de 12 mini en de 13 mini te duur voor mijn gebruik. Deze eigenlijk ook, maar heeft wel de nieuwste chip, dus doe er waarschijnlijk jaren mee, dus dat scheelt.