Bovenste 3 zijn van Ava en de onderste is van After Eden (daar heb ik nog niets van, dus weet ik niet hoe die zit). Ava ben ik wel redelijk fan van, goed betaalbaar en goede pasvorm. Webwinkel lace-lingerie, die hebben alleen “grote” maten (grote tussen aanhalingstekens, want als je omvang klein is, valt het wel mee met groot), een aanrader vind ik, hebben merken uit heel Europa.
Ik heb deze net besteld, eens kijken of het wat is. Ik heb nml echt big ass ondersteuning nodig, gegoten in beton ofzoiets En mijn favo bh is uit de collectie....ik loop compleet voor gek nu. Die 2 die ik nog heb, hangen van ellende aan elkaar. Laatst moest ik een mammografie laten maken op mijn werk...is al akward....met een gare bh HELEMAAL
Van primadonna gaat bij mij de beugel meestal irriteren na een paar uur, is jammer, want zijn mooie bh’s met een goede kwaliteit (wel duur).
Ik heb normaal CK, maar die maken mijn tuttenmodel niet meer Bedankt voor de tip, ik ga het in de gaten houden!
Ik heb 'm nog niet binnen. Ik heb wel eerdere versies van het meest budget ikea overtrek in huis en dat vind ik prima liggen. Maar ik ben denk ik niet kritisch met beddengoed.
Oké, het is wel wat meer dan twee aankopen, maar ik heb voornamelijk dingen gekocht voor 5 december en de verjaardag van m'n man en ik plaats ze even hier. Ik vind dat zelf altijd leuk om te zien zulke topics, haha. Bekijk bijlage 668314 Klein cadeautje voor de babyshower van een vriendin. Bekijk bijlage 668315 Koptelefoon voor man z'n verjaardag. Bekijk bijlage 668317 Badjas voor m'n man z'n verjaardag. Bekijk bijlage 668316 Sinterklaascadeautje voor één van de meiden. Bekijk bijlage 668318 Kaasschaaf, Sinterklaascadeautje man Bekijk bijlage 668319 Hama cijfers en letters strijkkralenbordjes voor sinterklaas voor één van de kinderen. Bekijk bijlage 668320 Verjaardagskalender, Sinterklaas cadeautje voor mezelf. Bekijk bijlage 668321 3 x veiligheidshesje voor de kinderen voor als ze in het donker / schemer fietsen (school/bso)
Ik heb de dekbedovertrekken besteld. Leuk als extraatje voor onder de boom. Worden pas de 18e bezorgd.
Ja duurt even hè, nu bij Ikea... Maar de bezorgkosten zijn wel lekker laag en in deze tijd is bestellen toch fijner als naar de winkel gaan. Als het goed is, komen ze hier vrijdag binnen.
Ja idd, liever een paar dagen wachten, en voor die verzendkosten kunnen we ook niet rijden Ben heel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien
Het laatste; een Mamalili draagjas waar m’n kinderen op de rug ook goed onder passen. En welke ik aan kan als gewone jas ❤️
We hebben er al één voor vier personen. Maar we zijn met vijf. Nu kunnen er meer mee eten of zijn we sneller klaar.