Een zelfsamengestelde greenbook a6-formaat. Ik maak iedere week een boodschappenlijstje van mijn weekmenu (per dag ingedeeld)(heel erg georganiseerd om mijn chaotische brein te helpen) en de notitieboekjes vliegen erdoor. Dus nu een wisbaar notitieboekje gekocht, met vooral to do tabbladen en nog wat extra lijntjes bladen. https://nl.ourgreenstory.com/uitwisbare-whiteboard-notebooks-by-greenstory/?product_cat=greenbook-a6&orderby=price-desc
Heb hem nu al voor de 2e dag om en ik vind het een uitkomst! Beweeg nu al meer en het is leuk om te zien hoe je geslapen hebt en wanneer je in de vetverbranding zit. Nu heb ik bijna 9000 stappen en WIL ik er 10.000 extra motivatie.
Ik ben ook wel nieuwgierig naar het slapen. Ik vind mijn stappen wel heel snel gaan, terwijl ik het idee heb dat ik heel weinig beweeg. Misschien ben ik onrustiger dan ik dacht, of hij reageert op mijn armbewegingen. Ik heb kreeg hem vanmiddag pas binnen, ik ben benieuwd wat hij morgen op een hele dag registreert. Spotify doet het alleen met premium, dat vind ik wel een domper.
Ik werd altijd sjaggo van mijn fitbit als ik achter de kinderwagen liep. Dat telt hij niet als intensief bewegen, want je armen blijven stil
Moet je hem om je niet dominante arm doen, is hij minder gevoelig. Ik heb hem sowieso altijd al om mijn linkerarm.
Hahaha ja dat telde hij bij mij als fietsen gingen m'n stappen. Heb geprobeerd om met 1 hand te duwen, maar dat lukte niet.
Kun je bij een fitbit dan niet aangeven dat je gaat wandelen? Bij de apple watch wel, dat wordt aanbevolen bij onder andere een wandelwagen vanwege dat je arm dan niet zwaait. Nu vergat ikdat meestal (geldt ook voor fietsen ), maar goed, als je echt je bewegingen wilt tracken dan is de mogelijkheid er dus wel.
De dominante hand is toch de schrijfhand? Misschien beweegt mijn linkerarm juist meer. Daar zat hij aan. Maar het zou wel onhandig zijn als hij stappen telt tijdens het stil zitten.
Nee hij registreert zelf de activiteiten en meestal gaat dat ook goed! Maar met de buggy wandelen is nog even een dingetje...
Ja klopt. De mijne is dus rechts en heb mijn Fitbit om mijn linker. Bij mij telt hij niks tijdens het stilzitten. Sterker nog, hij gaat trillen wanneer ik langer dan een uur stil zit
Dat doet hij inderdaad, maar je kunt er ook voor kiezen om wel zelf aan te geven dat je gaat wandelen. Dan kun je dat ondervangen.
Ja, dat bedoel ik dus, mijn apple watch registreert uiteraard normaal wandelen ook zelf, maar als je met een kinderwagen gaat, dan stel je het dus voor de zekerheid zelf in, omdat hij de armbeweging dan mist (dus zou je ergens stil in kunnen zitten).
Maar waar zou je dan in moeten zitten? Een scootmobiel gaat sneller. Fietsen met vijf kmh lijkt mij ook lastig.
Bolderkar? Rolstoel? Huifkar?. Ik kan nog wel even doorgaan . Maar volgens mij staat de fitbit erom bekend dat die nogal snel beweging als stappen meetelt en de apple watch juist het tegenovergestelde (wat best irritant is ook, heb ik een stuk flink gewandeld en dan gaat dat soms ook niet vanzelf goed, omdat ik mijn handen in mijn jaszakken heb gehouden ). Fietsen registreert mijn apple watch alleen als je specifiek aangeeft dat je gaat fietsen bijvoorbeeld, maar misschien is dat anders bij de nieuwere.
Als ik ga filteren op mijn eigen posts in dit topic, dan zie ik dat ik toch best veel koop. En dan te bedenken dat ik nog niet eens 1/3 post van wat ik daadwerkelijk koop hahaha (maar ook veel onzinnige dingen die ik niet post, denk aan ondergoed, sokken, dagelijkse dingen en verbouw dingen...)