Dit is ook net binnen. E ook wel Mimi, is bijna jarig. Ze is de bouwvakker van het gezin en loopt er altijd bij als een jongetje Nu met haar verjaardag eens een keertje als een taartje
Oh dat vind ik nog het overwegen waard. Het zou bij ons gaan om 2 deuren. Is dat dan inclusiefm materialen, op maat maken, monteren etc etc?
Alvast kados voor mijn zoontjes verjaardag en wat nieuwe kleren in de sale voor mijn dochtertje. Onderandere deze geweldige broek.
Nieuwe schoeneeeeeeeennnnn <3 na de bevalling zit ik met een maat groter ofzo haha en het enige paar dat ik nog pas zit nu een gat in.. dus steeds natte sokken xD
Net deze besteld; https://www.scapino.nl/bjorn-borg-dames-sneakers-1010760404410#m-productgallery-detail Ze zitten zo lekker!
Die moet ik ook nog hebben!! Waar had je ze gekocht? Lastig nu de winkels dicht zijn... even passen zit er niet bij.
Ikea bestelling.. En bij wehkamp 2 mepal waterflessen, oei ik groei sprongen boek. En Hunkermöller pyama broek en 2 onderbroeken dat gaat retour zit vreselijk!