Bij deze lijkt mij het sorteren het grootste probleem. Als je een stuk of 5 onderwerpen hebt dan krijg je al snel tempo met leggen.
Ik had laatst 2 van dit soort puzzels, beide 1000 stukjes, door elkaar en zonder voorbeeld.. 3 weken mee bezig geweest maar het is gelukt.
Ik vind al die puzzels moeilijk, zelfs het woord goed uitspreken is een sport hier Ik maak ze zoals op de foto
Ik moet er wel echt zin in hebben hoor anders kom ik voor geen meter vooruit. Maarja das met lezen hier ook zo..
@Nina Sanders; jij had laatst toch een terracotta/roest hoeslaken voor ledikant gekocht toch? Waar? Ik ben zoekende.
Jazeker! Wehkamp! Heb hier al ons beddengoed in terracotta en burgundy. Dus voor iedereen (extra) hoeslakens, sloten, overtrekken en ledikant spul. Ik vind een uniforme kleur ideaal voor in de was! Kijk wel even of je de jersey variant kan nemen voor de hoeslakens. Die is lekker zacht en warm voor de winter. In de zomer is gewoon katoen juist lekker koel!
Ik heb hem nog niet maar ga m wel van de week los bestellen. De iPhone 12 in het groen. Via een regeling van mijn werk kan ik 'm fiscaal voordelig aanschaffen (anders had ik 'm niet los aangeschaft).