Oké, ik heb professioneel advies nodig! Ik was de eerste die 6 mnd geleden op mijn werk vegan Dr Martins droeg. Commentaar op mijn werk.....stom, lomp, grof, lilluk, vormloos, etc etc Nu....iedereen heeft meerdere paren Dus, de zomer komt eraan en ik vraag mezelf af of ik een paar Mary Janes van hun kan rocken. Ik heb voorzichtig een test gedaan, foto laten zien en het commentaar was genadeloos. Wat denken jullie!?
Ik ben van de rock en ik vind de bekende Dr Martins geweldig om te zien (inlopen is een ander verhaal). Maar ik vind dit echt niks. Sorry
Ik ben absoluut pro dr Martens. Ik rock ze ook haha. Maar deze zou ik persoonlijk niet dragen al moet ik erbij zeggen dat het er maar net aan ligt hoe je ze combineert hoor. Onder de juiste outfit enzo kan je er nog best wat van maken. Maar ey! Lekker belangrijk wat een ander ervan vindt toch? Als jij ze leuk vindt moet je ze lekker dragen. Daar laat ik mij nooit door weerhouden als ik iets leuk vind.
Hm, persoonlijk zou ik ze niet kopen. Maar ik snap het model wel want ik draag zelf ook graag loafers of lage chelsea boots. Zou ze sowieso met een skinny (ankle) jeans combineren.
In mijn toestand (zwanger) zou ik graan voor een comfy oversized trui met lange ketting óf een mooie zijden blouse!
Ik vind ze heel gaaf!! Als ze niet zo duur waren, zou ik ze ook overwegen. Ik ben voor nu aan het twijfelen of ik mezelf toesta de platform Dr Martens te halen. Wel bedankt voor de naam van die schoenen trouwens! Ik ben al heel lang op zoek naar dergelijke schoenen, maar wist nooit waar ik op moest zoeken. Ik wil heel graag bruine Mary Jane's, met van die 'gaatjes' in de neus. Zoals bij nette herenschoenen, zeg maar.
Mijn oudste Dochter is vegan en eco enz, die heeft net die Dr Martins 2e hands gekocht. Echt nog bijna ongebruikt! Super koopje
Zoals de anderen ook zeggen. Dit is echt een schoen die staat of valt bij de rest van de outfit. Dus zou eerst nadenken over waar je het mee zou combineren en dan pas kopen.
Ik bedoel dus dan kun je beter een mom jeans pakken. Capri broeken vind ikzelf vreselijk. Marja. Puur mijn persoonlijke mening. Hier draag ik vooral skinny regular of skinny ankle jeans. Of momjeans met relaxed fit. Of nette pantalons (werk) op de enkel of pull-on pants (ook op de enkel)