#houdbaarheid make-up Volgens mij staat er altijd een tekentje op de verpakking dat het na openen zoveel maanden houdbaar is. Let maar op. Ik gooi sowieso iets weg als ik het echt langere tijd niet meer gebruik. Zeker met oog- en lip make-up. Als iets jaren open is: weg ermee. Met een blush of highlighter wil ik nog wel eens iets langer doen eventueel. Maar ik heb niet tig veel soorten per product dus ik heb het nooit super lang open. Heb wel afgelopen weekend dingen weg gedaan qua make-up. Gewoon omdat ik het niet meer gebruikte of ik de tinten niet meer zo leuk vond. Ik heb liever wat goede basis dingen waar ik ook echt in investeer dan 10 keuzes die relatief goedkoper waren. Ik ben ook heel trouw als ik eenmaal een fijn product heb.
Er staat soms op het verpakking 12 mnd, maar soms weet ik niet meer of ik het bijv. de afgelopen zomer gekocht heb of nog een zomer daarvoor ik denk dat ik nu gewoon alles weggooi wat ik sinds december niet heb gebruikt en voor een nieuw ga. En dan maar onderaan stickers plakken met de datum dat ik het gekocht heb
De andere twee bakken bevallen ons zo goed dat ik er nog een derde bij heb gekocht voor boven. Mocht iemand deze 30 liter bakken ook op het oog hebben: de extra lange zakken van ah eigen merk passen ook prima. Ze zijn alleen wat minder sterk.
Ik merk geen enkel verschil bij het gebruik van de Estee lauder sheer .. Wat voor verschil merken jullie dames?
Nou verschil met m’n gewone dagcreme, nu dus met de estee na m’n dagcreme is m’n huid exact hetzelfde. Ik had gehoopt dat het er wat egaler of frisser uit zou zien maar ik merk gewoon nada verschil. Vind m’n huid er eigenlijk zelfs wat grauwer van lijken..
Hmmm oké.. dat had ik dus ook gehoopt maar helaas pakt het bij mij minder goed uit. Vind m’n huid nu zelfs grauwer uit zien..misschien reageert elke huid er anders op. Gelukkig de kleinste tube besteld. Gebruiken jullie je eigen dagcreme eronder of als vervanger van dagcreme? Ik heb hem na m’n dagcreme gebruikt, vandaag zelfs gemixt met dagcreme om te kijken of dat beter uit zou pakken.
Nou wat jammer zeg! Mijn vriendin heeft hem ook geprobeerd en daarbij is hij net zo mooi. Die is nog donkerder dan ik ben en oogt net zo egaal. Ik gebruik een serum, mijn dagcreme en dan de EL. Ik breng hem wel direct over de dagcreme aan, dan smeer je ze door elkaar op de huid.
Gek hè dat het zo verschilt. Ik gebruik idd ook eerst een serum, vervolgens oogcreme en dagcreme en dan meteen de EL eroverheen. Moet eerlijk zeggen dat sinds ik pixi verzorging gebruik m’n huid wel enorm is opgeknapt. Ik heb het idee dat de dagcreme van pixi vit c ook al iets van een bb crème is vanwege de glinstering die erin zit dus wellicht dat het daar iets mee te maken heeft. Ik kan me herinneren dat jij ook een pixi gebruiker bent. Gebruik jij dezelfde verzorging van pixi, namelijk de vit C lijn?
Zitten hier ook nog meer Vinted fans? Ik koop er regelmatig wat en sinds kort verkoop ik ook. Hier wat items waar ik op zit te wachten momenteel: Bekijk bijlage 677207 Houten speelgoed voor J. Bekijk bijlage 677208 King louie jurk voor mij. Bekijk bijlage 677209 Weet even niet meer voor wie deze leuke broek met poesjes van Someone is, denk voor R. Bekijk bijlage 677210 Boxpakje voor J. Bekijk bijlage 677211 Nog een boxpakje voor J. Ideaal die dingen, zeker omdat ik 'm uren draag op een dag, dan kruipt dat shirt niet op bij het in de doek knopen. Bekijk bijlage 677212 Jurk voor R, H of D. Weet even niet welke maat en hoe ie valt. Ze schelen weinig, de oudste is maar ietsje langer dus soms dragen ze het ook allemaal door elkaar.
Vinted, dat is tweedehands toch? Wel fijn dat je daar zo goed kunt slagen, al zou ik zelf niet snel bijtspeelgoed kopen van iemand anders of is het nieuw?
Tweedehands ja. Ik doe daar niet moeilijk over. Ik neem het gewoon af met schoonmaakmiddel en vochtig doekje en dan is het best. Speelden jouw kinderen nooit met speelgoed waar andere kinderen mee speelden?
Jazeker wel, kochten veel op rommelmarkten e.d. of marktplaats. Ook kleding, ik ben daar heel makkelijk in geweest (nu niet meer... Ze hebben een mening en smaak nu en die respecteer ik). Maar ik heb inderdaad nooit bijtspul ofzo gekocht, dat was ik toch dan viezer van als van andere dingen. Is geen verwijt van mijn kant, puur interesse.