@Marsepein ... ik heb 2 soorten vit C crème van Pixi...ik denk dat dat het is. De wat dikkere crème smeer ik onder make-up en die zo vreemd ruikt is voor iedere dag. Dat is de vit C caviar balm, vreemd muf geurtje is dat.
Ohhh die bovenste! Waar besteld als ik het mag vragen?? Zo leuk! Edit: oeps sorry las later al het antwoord haha
Caviar balm is volgens mij masker, vandaar dat ie dik is. Wat mij betreft hebben alle producten apart geurtje, maar daar kan ik aan wennen, het resultaat telt
Ik heb deze, vind het een mooi resultaat geven voor een dagcreme. Beetje glowy en effen resultaat. Vele malen beter dan de ET vind ik.
Nooit bij stilgestaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vit c dagcreme van pixi en mooi resultaat geeft alsof het een bb crème is.
Ja dat is die wat dikkere inderdaad, ik vind het niet zoveel. De olie komt er constant uit en de tekst van de tube was al na een week onleesbaar. Ik kreeg het geld wel terug van de Bijenkorf, dat was erg netjes.
Ik had vandaag ook een superlekkere creme voor mijn gezicht gebruikt. Zelfs op mijn oude huid haha. Niet dekkend hoor, maar gewoon echt een lekkere creme waar mijn huid best wel mooi van ging glowen. Zal zo eens naar boven lopen. Was supergoedkoop dus denk wel een aanrader. Mijn huid voelt ook heel zacht aan. Heb net dik 2 uur gelopen en voelt nog steeds lekker zacht en goed beschermt aan.
Oh gewoon van Catrice, Tenisational Primer. Echt heerlijk spul. Ik heb er niet eens foundation over gedaan haha.
Ik heb pas een ooglidcorrectie gehad en heb daar 2 verschillende tubes voor, om het litteken te verzachten. Iets gellerigs van de plastisch chirurg en litteken crème van biodermal. Die biodermal smeer ik inmiddels op alles, is echt zo lekker spul! Soms kom je de raarste dingen tegen die enorm goed bevallen hé
Deze slee heb ik 2 weken geleden ook besteld.. in de hoop dat het nog zou gaan sneeuwen dit jaar.. dacht eerst ik heb m voor niks gekocht maar de slee kan bijna uit de kast worden gehaald
Ook als er geen sneeuw kwam leek hij mij handig. Je kunt hem nml inklappen! ... dus als er geen sneeuw meer is, zet je de kids erop, klap hem dicht en hangt hem op ... wel zo rustig hé
Mijn laatste 2 aankopen, niet de moeite waard voor een foto; - zwarte sokken voor de oudste - 5 basic shirts voor mijn man!