https://www.wehkamp.nl/we-fashion-jumpsuit-met-all-over-print-groen-16429961/?ref=%7B%22slug%22%3A%22dames-kleding-jumpsuits%22%2C%22filter%22%3A%22groen%22%2C%22params%22%3A%22kleur%3Dgroen%22%7D Ik had hem al eerder in ‘L’ besteld maar daar zwom ik in weg. Dus nu een ‘S’. Ik moet alleen de pijpen korter laten maken want ik ben maar 1 meter 65, maar dat is hij me wel waard!
S2 heeft de rode ongevoerd....vorige jaar zweten ze eruit....nu spijt dat ik ze niet toch weer gevoerd besteld heb
Hebben ze dit niet voor volwassenen? Ik zou dit zo kunnen dragen! Ik draag heel vaak van dat soort setjes ❤️
Ze hebben wel een paar items voor volwassenen, maar nog niet voor de lente/zomer. Is van Chaos and Order, ik jou ervan!
Ik heb voor ruim 500 euro bij Kleertjes.com besteld... Oeps! En dan is alles wat ik heb besteld ook nog eens minimaal 60% korting. Maar goed dat mijn man niet weet wat het allemaal kost Mja, moet íets als mijn favo merkjes (vingino en retour) in de aanbieding zijn
Rivièra Maison Ik had begin december al een hoop gekocht, maar nu was alles 50% korting! Sommige ballen kosten nml normaal 15 euro per stuk
Kan ik me voorstellen! Ik ging bij de plaatselijke schoenenzaak de laarzen voor N ophalen. Toen zag ik de bergsteins staan voor C en heb ik gevraagd of die er nog bij konden. Ze heeft ze er gauw bij gepakt en in de zak gestopt Heeft ze toch lekkere warme voeten. En het voordeel is dat N ze hierna ook aan kan. Zijn voeten groeien een stuk minder hard.
Ben ff gaan googlen en snel weer weggegaan. Damn wát een mooie ballen! En RM, tuurlijk Riviera Maison..! Ja 15 euro per stuk vind ik wel kei duur, maaaaaaaaar ze zijn ook echt abnormaal mooi!
Zou ik ook zo kunnen doen met mn koopzegel bestemming Heb alleen al jaren dezelfde prachtige glazen iittala taika ballen. Voor geen goud dat die weggaan!
ik heb alleen de kerstballen van mijn moeder...alleen sneuvelt er regelmatig wat met al die kids van mij. Dus ik ben gestart met mijn eigen traditie kerstballen erbij
Giga voor mijn dochter weet ik nog niet of die smal genoeg zijn (is een leest F, smal dus, maar niet extra smal), ze heeft nu extra smal van twins en giga begint pas bij deze maat. Zoon heeft al vaker Muyters gehad. Leuke prijsjes nu :
Een nieuw dressoir Wil hem al een jaar lang hebben en nu extra voordelig en gratis verzending. Bekijk bijlage 678165