Achterlijke Donsje....daar bestel ik nooit meer wat. De schoentjes vallen debiel klein en het kost bijna 8 euro om ze terug te sturen. Ik vroeg om omruilen en daar hadden ze nog nooit van gehoord. Ze hopen binnen 14 dgn het geld terug te storten en dan moet je maar weer opnieuw proberen
Nou ik ook, maar het gaat alleen maar mis, ik heb er echt de pest in Als mijn moeder nog geleefd had, die zou hun VRESELIJK hebben gevonden. Die vind dat een “kamp-look” .... 1940 look. Geen kleur en rechttoe-rechtaan
Mooi alvast voor de zomer in aanbieding aangeschaft via wehkamp. Ben zelf niet zo groot dus moet de lange jurk iets inkorten en de korte jurkjes vallen netjes helemaal blij mee.
Deze had ik een paar maanden geleden gekocht voor een mooie prijs ook alvast voor de zomer. Nu al zin in
Nee, al hebben we ook puur deze gekozen omdat zwart niet mooi is op haar kamer ze weet ook nog niet dat ze een nieuwe bureaustoel krijgt.
Wat een gedoe al die foto's erbij voegen. In ieder geval een kleine greep uit de collectie. Voor mijn oudste en mijn baby! Nu mijn andere 2 nog. Vandaag de kasten uitgezocht dus weet precies wat er nog mist!
Twijfel twijfel. Ik kan geen keuze maken help! Welke vinden jullie leuker? Ze waren allebei in de sale dus mijn interne shop drang is heel erg aan het winnen om ze allebei te houden maar is eigenlijk een beetje belachelijk natuurlijk.
@Neskio ik ben team allebei Als ik al witte basic sneakers had was ik voor de onderste gegaan. Anders de bovenste. Beiden zijn super leuk!
Persoonlijk vind ik de onderste niet mooi, maar als ik ze allebei leuk zou vinden en ze zitten goed, zou ik ze allebei houden (als je ze niet na 1 seizoen beu bent tenminste, want dan alleen de bovenste ).
Haha nee denk niet dat ik ze beu ben dan. Ik vond zo op het eerste gezicht de bovenste ook het leukst maar toen ik ze eenmaal aanhad vond ik de onderste juist leuker even de sokken wegdenken ...
https://www.bianco.com/be/nl/bi/damesschoenen/biadamara-suede-sneakers-93250582.html Ik heb ze bij zalando lounge voor 44 euro gekocht dus eigenlijk moet ik ze ook gewoon houden. Zie nu dat ze ook andere kleuren hebben en hier zijn ze ook nog in de aanbieding.