Leuk!! Hier de vesten nog steeds niet binnen heb ze gemaild dat ik mijn geld voor de truien en vesten terug wil. Truien zijn bij hun al retour volgens de track en trace en dat bedrag heb ik nog niet terug en de vesten wil ik niet meer als ik zo belachelijk lang moet wachten. Echt jammer want vond ze super leuk maar vind dit geen service en dan gun ik een winkel mijn geld niet.
Het geeft het idee van bubbelplastig indrukken. En als je klaar bent draai je hem om en begin je opnieuw.
Ik hou witte kleding altijd mooi wit van mezelf. Zelfs dochter haar witte kleding blijft mooi wit, die heeft ook heel veel wit. Maar goed doordat wit hier altijd wit blijft en ik alle vlekken altijd uit wit krijg durfde ik het wel aan een spierwitte fendi trui met baby roze letters te kopen (€1400) Na 2x dragen weet ik niet hoe het gebeurd is maar zit er fuchsia inkt op mijn mouw. Wassen en niet eruit te krijgen dacht dat ik gek werd. Maar goed de trui was toch al verpest dus heb met wat verdunde bleek op de vlekken gespoten en de trui direct weer in de was gedaan met een extra spoelen programma en de vlekken zijn er gelukkig uit gegaan. Je ziet ook geen bleekvlekken gelukkig. Conclusie van dit lange verhaal. Voor mezelf koop ik toch maar geen dure witte truien en vesten meer. Alleen nog korte mouwen dingen in het wit zodat ik geen mouwen ergens langs kan smeren.
Ook niet in de zomer/lente bij een mooie sun kissed huidskleur? Ik ben zelf ook fan van taupe, beige, poeder en nude tinten maar zodra ik een zon kleurtje krijg hou ik van wit. Ook bij de kinderen, die hun zomer garderobe is voor 75% wit.
Nope. Ik hekel de kleur wit. Zo'n klinische kleur. Hier in huis is bijv ook geen enkel stukje muur of plafond echt wit wit. Van oudroze tot terracotta tot licht vergrijsd groen. Maar wit? Nee dankje. Ook in onze kledingkasten niet. Bij een mooie zomergloed vind ik juist alle nude tinten nog mooier staan. Enige spierwitte hier in huis zijn wat witgoedapparatuur en de wc pot
Heb hem ook voor mijn kinderen gekocht. Ze zijn er helemaal weg van en maakt ze rustig. Ik zelf irriteer me mateloos aan die geluidjes tijdens het “inpoppen” werkt op mn zenuwen haha.
Ik zoek nog 2 leuke zwemoutfits voor mijn jongens. Ik twijfel ook over de maat. Meestal zit zwemkleding wat losser toch? De oudste heeft van broeken 98 en qua truien 98/104. Meestal koop ik 104. Qua broeken lubbert 104 wel heel erg. De jongste past nu in 80, maar nieuwe dingen koop ik nu wel 86 voor hem. Zeker omdat ik alles ook in de droger gooi, krimpt het wel wat. En hij heeft dikke billen Wat zouden jullie qua maat doen? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze het de hele zomer kunnen dragen en dat duurt nog wel even. Leuke outfit tips ook welkom!
Voor de jongste met en voor de oudste voor de zekerheid ook nog met. Die is nog niet zindelijk maar moet dit wel echt een keer worden aangezien hij ook naar school gaat na de zomer.