Ja daarom had ik ze gekocht, S2 heeft sloffen aan op school en is iedere keer de laatste met haar converse dicht strikken
My middle name Ik zat alleen te bedenken gister dat ik m’n kleding wel op m’n haarkleur moet aanpassen want ik heb een enorm felroze truitje en dat vloekt met m’n haar En dat was m’n lievelings
Een deel van het probleem is hem onder de deken krijgen. In de winter, met zijn dikke dekbed, slaapt hij niet beter dan in de zomer. Zou het dan nog kunnen helpen?
Die vesten zijn echt overal te koop dus als je ze perse wil kun je ze vast nog snel ergens krijgrn. Maar nogmaals, ik heb hem na 3x dragen weg gegooit en op fb zie je veel klachten over de kealiteit
Hij ligt in het onderste bed van een stapelbed. Zou een gordijntje hetzelfde effect hebben of is dat te ruim? Heel vroeger hadden we in mijn ouderlijk huis kasten tegen het schuine dak. Om beter te kunnen slapen had ik een plekje voor mijzelf gemaakt in het driehoekje erachter. Blijkbaar was dat nog niet zo'n gek idee. Weet je een goede aanbieder van verzwaringsdekens? Ik zie alleen voor mij onbekende aanbieders voorbij komen.
Het idee erachter is diepe druk op het lijf om ontspanning te creeeren dus een gordijntje zal best een veilig gevoel geven maar doet niets qua diepe druk. Daar heb je echt een slaaptunnel of verzwaringsdeken voor nodig. Je kunt een verzwaringsdeken eventueel eerst huren omdat ze best prijzig zijn.
Ik heb zo'n leuk setje gekocht, niet online maar in de winkel. Alleen het OOTD topic is weg ben wel benieuwd of jullie het ook leuk vinden
Waar komt deze vandaan, is dit van een Europees of Amerikaans merk, of doorverkoopspul van ali? Wij hebben deze: https://www.toys42hands.nl/webshop/fat-brain-toys-dimpl/ws-pr/pr2311, al een paar jaar, voordat die dingen blijkbaar een rage zijn geworden . Voordeel van deze is dat ik me geen zorgen hoef te maken of de kinderen ze in de mond stoppen, ik heb daarom liever geen ali express spul.
Oeh hier begin van de week ook weer besteld! Ik vind the ritual of mehr echt lekker! Betere versie van happy buddha
Van de eerste bestelling (nog) geen foto, een taart van De Drie Graefjes voor de middelste die bijna jarig is In Paw Patrol thema. Verder voor zijn verjaardag besteld (in zijn lievelingskleur ):
Hangt ook van de zwemkleding af. Zoek je meer zo'n badpak achtige zwemkleding of meer een zwemshort. Dat eerste zit vaak wat krapper dat zou ik wel echt op maat/ iets groter kopen. Zo'n zwemshort zit meestal heel ruim dus daar kan je prima een maat kleiner nemen...
Geen idee, verzwaringsdeken van dochter weegt 7 kg dus niet te vergelijken met zwaar dekbed denk ik. Dochter heeft adhd en is vroeger ingebakerd wat haar goed hielp. Hopelijk heb je iets aan dit antwoord?