Geshopt bij bol.com Puzzel is kadootje Badschuim was bijna op en nu in de aanbieding Het slaap schaap Sam, in de hoop dat ik niet om 6 of 630 een kind naast mij bed heb. Ze sliep heel lang tot 730. Dus kijken of sam kan helpen.
Is dat schuim? Daar houd ik niet van Ik zou wel eerst alle losse frutsels van het gebakje eten hahahaha
Oh Marc de champagne? Kom maar door! Al ben ik meer van de ultra zware doublet chocolate of lava cake. Zie hieronder
Moest gelijk aan deze denken van ABH. Is voor onder de wenkbrauwen maar gebruik het ook wel eens in de ooghoeken. Maar geen idee of het licht genoeg is voor jou. https://www.douglas.nl/productbrand_423723.html?trac=nl.01psh.goo.9976225783.423723.70855139992.000000&gclid=EAIaIQobChMIpK-U0aPR7wIVjsLtCh0rXwJGEAQYASABEgKfW_D_BwE
Ik heb net voor een vriendin kraamcadeaus besteld. Ze is 2 weken terug bevallen. Heb een stoeltje met naam besteld Knuffel van little dutch En een houten babygym van little dutch
Ja, de bakkerij staat buiten, ik heb ze gehaald na mijn afspraak. Ook meteen aardbeien van de kraam ernaast. Heerlijk zoet! Locatie halsteren.