Setje voor baby en een volledig satijnen oudroze midi jurk voor mijn moeders bruiloft. Hij valt wat soepeler en wat ruimer dus ik hoop heel erg dat ik hem pas met 30 weken zwangerschap! Ik vind de kleur goddelijk! Dus ben benieuwd. Als ik m niet pas of als hij niet mooi staat gaat hij weer retour natuurlijk
Oh en nog deze satijnen negligé En eindelijk na maanden(!) heb ik deze parel weten te bemachtigen: een zwarte blouse volledig bezet met pailletten. Maakt echt elke skinny jeans wat gekleder en geschikt voor een verjaardag/borrel wat dan ook. Was er al mega lang naar op zoek maar mijn maat was 100 jaar uitverkocht.
Deze komen net binnen voor oudste dochter... Ze heeft diverse paren Nike air max en adidas superstar sneakers..... dus ik vond het nodig om er eens iets anders bij te kopen zodat ze wat meer kan afwisselen.
Een badjes en 3 pyama's voor zoon. Hij zocht alles zelf uit. 6 jaar, ha ha! Dochter geeft daar dus nog niets om (die is bijna 9). Van de pyama's even geen foto's.
Wat een leuk setje en leuke kleuren. Die zou ik avond eeuwig in de tuin laten slingeren ipv opruimen hahaha.
Ben al begonnen met shoppen voor wat nieuwe meubels.. Heerlijk gevoel om eindelijk wat dingen te kunnen bestellen! Overigens totáál niet het tv meubel wat ik in eerste instantie in gedachten had Dus ik laat me verrassen!
Nieuw servies bij IKEA.. 4 verschillende kleuren ipv basic wit.. Klaar met alle barsten/hoekjes eraf etc
Zomerjas voor mijn jongste. Online lastig gezien ze lang en slank is, kindermaat vaak te klein en dames te groot. maar overal shop afspraak maken zag ik ook niet zitten. Duimen dat hij past