Ik hoor vaker mensen heel blij zijn over shein. En nu twijfel ik dit te posten. Ik wil niet veroordelend of zo overkomen. Maar hoop toch dat er mensen zijn die hier even over willen nadenken. https://www.duurzaamnieuws.nl/75-uur-per-week-voor-de-valse-glitter-van-shein/ En dan wordt er hier nog niet naar milieuaspecten gekeken, maar fie xijn ook niet misselijk.
Ik dacht kom eens even kijken… maar allemachtig! Als ik enkele zie hier en wat er steeds maar weer aangekocht word…. Wat geven jullie in hemelsnaam uit per maand? Gewoon nieuwsgierig hahaha
Het is nu sale, in ons geval dan wat meer als anders Het kan ook voorkomen dat er maanden niets gekocht wordt.
Hahah heel eerlijk ik zou het echt niet weten.. ik ben wel echt een koopjesjager en koop graag op Vinted. Mijn man klaagt in ieder geval nog niet dus het zal nog niet teveel zijn
Hier hetzelfde, heb al sinds begin dit jaar bijna niets gekocht maar deze maand zeker 500 euro als het niet meer is.
Ik verwacht vandaag 3 pakketjes. De 4e nog in aantocht Nu is er eentje een verjaardagskado en gaat er meestal ook nog wel wat retour. Ik voel me niet schuldig hoor, geld moet je zo af en toe laten rollen En dat doe ik het liefst als alles een beetje voordeliger is in de sale
Maar daar maken veel meer bedrijven zich toch schuldig aan. Er zijn best wat duurzame kleding bedrijven, maar daar valt een primark, c&a en Zara ook niet onder denk ik.
De hoeveelheid kleding valt mee denk ik. Ik heb jaren heel weinig voor mezelf gekocht dus er liggen veel oude shirtjes en broeken in de kast. Het was altijd eerst de jongens en dan pas voor mijzelf. Ik gaf er ook niet zoveel om.. De laatste maanden haal ik dat een beetje in