Kan me bijna niet voorstellen dat het voor voor dat bedrag, maar ben wel heel benieuwd! Wil je een review geven als je hem binnen hebt?
Een mooie ketting voor mijn moeder op de kerstmarkt gekocht gisteren Volgende week eindelijk naar Nederland met een auto vol kadootjes <3
Deze♡ Gister die 4 en vandaag die andere 2 Ze zitten nu nog apart, die 4 zijn uit 1 nest en die 2 ook. Zijn allemaal rond de 5 weken. Komen uiteindelijk bij elkaar in 1 grote bak van 1.20 Ze zijn echt zo schattig♡ van dat groepje van 4 liggen er telkens een paar tegen elkaar te slapen. Ze zijn het niet gewend om te graven dus liggen bovenop de bodembedekking, of in een kokosnoot o.i.d. Die 2 van vandaag zijn wel gewend om te graven en maken gelijk hele gangenstelsels. Die komen telkens even boven kijken als ze wat horen.
Deze 2 jurken (1 en 2) en toen ik 2e kerstdag jurk nummer 2 aan wilde trekken pakte ik per ongeluk jurk nummer 3 uit de kast en besefte ik me dat ik bijna dezelfde jurk al had knopen zijn identiek zitten alleen op een andere plek op de jurk. Dit was dus een miskoop. Bekijk bijlage 742712 Bekijk bijlage 742713 Bekijk bijlage 742714
Ik zou als de dood zijn dat het fout gaat met zoveel wij hadden vroeger 2 vrouwtjes, de ene heeft de ander opgegeten
Hamsters zijn inderdaad bijna altijd solitaire dieren, dus als je die samen gaat zetten is de kans groot dat ze elkaar uiteindelijk gaan uitmoorden. Er is maar 1 soort dwerghamsters die wel in groepen samen kunnen leven. Maar ik ga er vanuit dat MamaChantal daar wel kennis over heeft aangezien ze zoveel hamsters houdt.
Klopt, dat kan alleen met campbelli hamsters. Andere hamsters leven alleen En ook deze 2 groepjes samen brengen moet op een bepaalde manier. Je kan ze niet zomaar bij elkaar zetten want dan word het vechten. Ze moeten zo jong mogelijk bij elkaar gezet worden, dus dat gaan we denk ik maandag mee beginnen dan hebben ze even kunnen wennen aan de geluiden hier en onze aandacht, voor ze andere hamsters zien