Ik heb het behang nu ook al in de eethoek (koper kleur). Prachtig idd. Vooral in de lente, wanneer de zon via de stalraampjes op het behang valt. Omdat we in het nieuwe huis gaan voor een andere vloer en andere kleur in de living, kies ik nu voor deze kleur, zandbeige.
Hebben de billendoekjesverpakkingen ook van die irritante gele flapjes aan de binnenkant? Bij mij (ik heb ook die doekjes) de ene keer wel en andere keer niet. Ik hoop dat het een tijdelijke verpakking is. Ik vind het echt zo irritant, als er geen doekje mee komt, moet je met je vingers tussen die irritante dingen en als je teveel doekjes alvast klaar legt (aangezien het superonhandig is als je tijdens het verschonen dat moet doen), zijn ze ook weer lastig terug te stoppen. De ontwerper van die verpakking heeft overduidelijk nog nooit een luier verschoond volgens mij en mijn man. Verder vind ik het wel hele fijne doekjes, dus ik koop ze toch.
Ehm even denken hoe ik dit zeg. De Zwitsal washandjes vochtig bijv zitten altijd in elkaar. Óf je krijgt er niks uit, óf 5 tegelijk. Heel vervelend. Wij hebben regelmatig ook de normale ‘clean’ doekjes. Die hebben een gewone sticker als verpakking zonder plastic clip met gele flapjes. Nadeel: soms krijg je er 6 tegelijk. Ze zijn goed terug te stoppen maar doordat ze zeer nat zijn, plakt de sticker redelijk snel niet meer. Deze doekjes hebben idd die plastic sluitclip en gele flapjes om te voorkomen dat je er teveel tegelijk uithaalt. Maar op zich vind ik dat niet mega irritant omdat ik per kind wel kan inschatten bij welke poepluier hoeveel doekjes ik ongeveer nodig heb. . Jouw irritatie snap ik dus, maar herken ik niet zo. Ik gebruik ze heel graag. Vind ze echt verzorgend en gebruik ze graag voor m’n dochter. Mijn man daarentegen vindt ze minder fijn. Te vettig door de lotion. Maar wij verschonen sowieso heel anders. Ik leg álles klaar, nieuwe luier (broekje) klaar, doekjes klaar, luierzakje open.. en ik check altijd eerst de schade. Man doet het anders. Die scheurt die luier open en gaat dan pas maatregelen treffen. tot zover de verschoonbeurten .
@MamavanLieverd verschilt het dan ook nog per winkel en aantal waarin je ze koopt? Ik koop ze echt nooit zo los per pak. Veel te duur. Onze jongens hebben altijd baby-dry pants en die zijn altijd wel ergens samen met de clean doekjes in bulk aanbieding te verkrijgen (anders in Duitsland wel). Mijn dochter heeft de Harmonie lijn • vanaf maat 4 ook de broekjes • en icm met de harmonie doekjes (coco) ook altijd wel ergens in de aanbieding. Je moet wel altijd inslaan (dus je bent wel even wat kwijt qua geld maar ik weet niet anders ) en soms heeft bol.com of wehkamp ook goede aanbiedingen. Had nu 36 pakken ingeslagen
Nee, ik koop ook altijd zo’n grote doos en ik zoek gewoon naar een goede aanbieding (meestal wel ergens). Wij vinden allebei deze doekjes heel fijn inderdaad. Eerder dat ik ze kocht, hadden ze wel dat dekseltje zeg maar, maar niet die gele flapjes aan de binnenkant, een poosje terug hadden ze die ineens wel, de keer daarna niet en de laatste keer weer wel. Luiers krijgen we vergoed (oudere kinderen met beperking), dus ik koop alleen die doekjes. Laatste keer was inderdaad ook bij bol.com, toen heb ik ook 2 dozen van 18 pakjes gekocht. Ik heb ze ook weleens bij limango, bij wehkamp en bij kruidvat gekocht, haha. Ik zit er nog weleens naast met de hoeveelheid doekjes die ik klaar leg en dan vind ik die flapjes dus extra vervelend, maar zoals gezegd, ik vind dit wel superfijne doekjes (voorheen hadden we pampers sensitive, maar die werden elke keer als ze veranderden minder, dus op een gegeven moment zowel de aqua als de coco doekjes geprobeerd en de coco zijn absoluut de fijnste doekjes die ik heb gehad).
En net even bijna 3000 euro afgetikt voor een televisie en een geluidsysteem. schaam mij er bijna voor maar ben er zo blij mee. Mensen die nu hier op de koffie komen krijgen een stempelkaart en een programma met welke films er draaien en mogen kiezen tussen zoete of zoute popcorn
Kwantum idd. Er zijn diverse kleuren. We hebben 'm gisteren even bekeken in de winkel. De kwaliteit was best zwaar, had ik niet verwacht. En voor de huidige prijs een prima stoel!