Post een foto van jouw laatste aankopen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 7 mei 2022.

1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    upload_2023-3-11_9-31-19.jpeg
    en een kleurstaal van dit behang.

upload_2023-3-11_9-32-9.jpeg

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.154
    12.163
    113
  3. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    Panty’s! En wat ondergoed

Luna86 vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Zoals @Luna86 zegt ben ook wel benieuwd wat er in de pakketjes zit:D

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb het behang nu ook al in de eethoek (koper kleur). Prachtig idd. Vooral in de lente, wanneer de zon via de stalraampjes op het behang valt.

Omdat we in het nieuwe huis gaan voor een andere vloer en andere kleur in de living, kies ik nu voor deze kleur, zandbeige.

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Hebben de billendoekjesverpakkingen ook van die irritante gele flapjes aan de binnenkant? Bij mij (ik heb ook die doekjes) de ene keer wel en andere keer niet. Ik hoop dat het een tijdelijke verpakking is. Ik vind het echt zo irritant, als er geen doekje mee komt, moet je met je vingers tussen die irritante dingen en als je teveel doekjes alvast klaar legt (aangezien het superonhandig is als je tijdens het verschonen dat moet doen), zijn ze ook weer lastig terug te stoppen. De ontwerper van die verpakking heeft overduidelijk nog nooit een luier verschoond volgens mij en mijn man. ;)
    Verder vind ik het wel hele fijne doekjes, dus ik koop ze toch.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ehm even denken hoe ik dit zeg. De Zwitsal washandjes vochtig bijv zitten altijd in elkaar. Óf je krijgt er niks uit, óf 5 tegelijk. Heel vervelend.

Wij hebben regelmatig ook de normale ‘clean’ doekjes. Die hebben een gewone sticker als verpakking zonder plastic clip met gele flapjes. Nadeel: soms krijg je er 6 tegelijk. Ze zijn goed terug te stoppen maar doordat ze zeer nat zijn, plakt de sticker redelijk snel niet meer.

Deze doekjes hebben idd die plastic sluitclip en gele flapjes om te voorkomen dat je er teveel tegelijk uithaalt. Maar op zich vind ik dat niet mega irritant omdat ik per kind wel kan inschatten bij welke poepluier :rolleyes::rolleyes: hoeveel doekjes ik ongeveer nodig heb. :roflmao:. Jouw irritatie snap ik dus, maar herken ik niet zo. Ik gebruik ze heel graag. Vind ze echt verzorgend en gebruik ze graag voor m’n dochter.
    Mijn man daarentegen vindt ze minder fijn. Te vettig door de lotion.

Maar wij verschonen sowieso heel anders. Ik leg álles klaar, nieuwe luier (broekje) klaar, doekjes klaar, luierzakje open.. en ik check altijd eerst de schade.
    Man doet het anders. Die scheurt die luier open en gaat dan pas maatregelen treffen.

tot zover de verschoonbeurten :roflmao:.

Mya, MamavanLieverd en spruitje80 vinden dit leuk.
  8. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @MamavanLieverd verschilt het dan ook nog per winkel en aantal waarin je ze koopt?

Ik koop ze echt nooit zo los per pak. Veel te duur. :| Onze jongens hebben altijd baby-dry pants en die zijn altijd wel ergens samen met de clean doekjes in bulk aanbieding te verkrijgen (anders in Duitsland wel).
    Mijn dochter heeft de Harmonie lijn • vanaf maat 4 ook de broekjes • en icm met de harmonie doekjes (coco) ook altijd wel ergens in de aanbieding. Je moet wel altijd inslaan (dus je bent wel even wat kwijt qua geld maar ik weet niet anders :o:) en soms heeft bol.com of wehkamp ook goede aanbiedingen. Had nu 36 pakken ingeslagen ;)

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Nee, ik koop ook altijd zo’n grote doos en ik zoek gewoon naar een goede aanbieding (meestal wel ergens). Wij vinden allebei deze doekjes heel fijn inderdaad. Eerder dat ik ze kocht, hadden ze wel dat dekseltje zeg maar, maar niet die gele flapjes aan de binnenkant, een poosje terug hadden ze die ineens wel, de keer daarna niet en de laatste keer weer wel.
    Luiers krijgen we vergoed (oudere kinderen met beperking), dus ik koop alleen die doekjes. Laatste keer was inderdaad ook bij bol.com, toen heb ik ook 2 dozen van 18 pakjes gekocht. :)
    Ik heb ze ook weleens bij limango, bij wehkamp en bij kruidvat gekocht, haha.

Ik zit er nog weleens naast met de hoeveelheid doekjes die ik klaar leg en dan vind ik die flapjes dus extra vervelend, maar zoals gezegd, ik vind dit wel superfijne doekjes (voorheen hadden we pampers sensitive, maar die werden elke keer als ze veranderden minder, dus op een gegeven moment zowel de aqua als de coco doekjes geprobeerd en de coco zijn absoluut de fijnste doekjes die ik heb gehad).

Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    4 van deze voor in de veranda aan de nieuwe eettafel. Mazzeltje, want ze zijn 2+2 gratis!

Bijgevoegde bestanden:

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.874
    9.386
    113
    Gelderland
    Deze zijn heel leuk en wat een mazzel met de aanbieding!

Lief of Stoer en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kijk, @MamavanLieverd hiet ook flapje. Check ook even m’n bijpassende nagels hahaha!

net ingeslagen!
    image.jpg image.jpg

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  14. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    Panty’s :roflmao:

owly vindt dit leuk.
  15. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    En net even bijna 3000 euro afgetikt voor een televisie en een geluidsysteem.

schaam mij er bijna voor maar ben er zo blij mee.
    Mensen die nu hier op de koffie komen krijgen een stempelkaart en een programma met welke films er draaien en mogen kiezen tussen zoete of zoute popcorn

Madeliefke, Zeebra, Jessi79 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    En oh ja…. Deze…. Ik liep achter volgens de puber dochter van mijn beste vriendin

Bijgevoegde bestanden:

GroeneBomen en Luna86 vinden dit leuk.
  17. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.808
    785
    113

Oeehhh waarrrrr????

18. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Volgens mij bij de Kwantum. Zijn geregeld goed in de actie!

bababoe vindt dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.986
    18.782
    113
    Vrouw
    Had ineens zin in zomer shoppen na het mooie weer van gisteren :oops::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

20. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Kwantum idd. Er zijn diverse kleuren. We hebben 'm gisteren even bekeken in de winkel. De kwaliteit was best zwaar, had ik niet verwacht. En voor de huidige prijs een prima stoel!

bababoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina