Wie weet een leuke site/winkel die setjes meisjeskleren verkopen? Ik koop het nu bij de Name It winkel, Prenatal of de Hema, maar daar heb ik nu alle nieuwste dingen al ik wil graag wat setjes op de groei kopen.
Bekijk bijlage 725913 Bekijk bijlage 725914 De nespresso (zo’n mini) is voor op de camping En ik heb een shellac gekocht op Vinted, een mooie roze tint.
Niet zelf gekocht, wel gekregen van mijn vriend : een IPhone 13 mini ! “happy Valentinemotherbirthday&christmas!”
Deze houten werkbank voor de jongens! Tipje: Lidl. En voor O en O nieuwe low court sneakers (Nike). Voor O zwart en voor mini O wit.
Oh echt? Leuk! Ik twijfelde een beetje. Hij is niet duur voor echt houten speelgoed maar bestaat wel uit veel kleine onderdelen of niet? Ik overweeg om ‘m buiten onder de overkapping te zetten en bij slecht weer in de bijkeuken. In de living heb ik ondertussen echt geen plek meer
Er zijn best wat kleine onderdelen, inderdaad, allemaal stukjes hout en schroeven die je vast kan maken. Maar er is ook genoeg opbergruimte (rechtsboven heb je dat rode laatje en rechtsonder het krijtborddeurtje en die is best groot), dus je kan het allemaal makkelijk opbergen. Het is hier echt een grote hit, het is heel uitgebreid met van die handschoenen, gereedschap, een “echt werkende boor”, etc. Zoon speelt er heel leuk mee.