Aah dat is jammer! Alhoewel ik ook de sneakers van Puma en Reebok heel gaaf vind. Onze kids hebben juist smalle voeten. Ik ook, ik vind nike's ook het fijnst lopen.
voor mijn dochter. Ze gaat vaak met der zus mee naar buiten.. ze gebruikt nu het gps horloge van der zus, maar toch idealer als ze er allebei 1 hebben.
Dit was allemaal niets, maar wel een hele mooie andere jas gekocht! Ik ben de komende jaren voorzien! Heel mooi waterdicht materiaal en draagt heel fijn!
Deze zijn allebei retour gegaan. Was veel te groot en zag er niet uit. Nog geen alternatief gevonden dus maar besloten het even te laten. In mijn mandje zitten nu beige on running sneakers ik wacht nog even op een leuke actie. Wel nog 6 Hk living kopjes bij gekocht, de 6 die ik laatst gekocht had waren er te weinig. Voor de oudste 2 Tommy Hilfiger boxers met 50% korting kunnen kopen en zo bespaarde ik 3,95 verzendkosten
Nog geen foto maar ik heb 3 blazers, een shirtje met lange mouwen en een jeans voor ongeveer 20/25 euro incl verzenden gekocht op Vinted. gister ook al een bijna nieuw shirtje in de kringloop gescoord voor 2,50 ik word daar zo blij van hè!
Allemaal bij dezelfde verkoper? Ik vind nooit meerdere dingen bij 1 verkoper en dan koop ik het uiteindelijk niet omdat ik niet telkens de verzendkosten wil betalen voor 1 item.
De blazers en het shirtje wel. De broek heb ik los gekocht. Ze verkocht 2 stuks vergelijkbare broeken maar ik was niet zeker van mijn maat. Nu spijt dat ik die andere er niet bij gekocht heb. Zit perfect en in hele goede staat! Mijn man dacht dat het die dure van de Bijenkorf was die ik hem laatst liet zien Bekijk bijlage 747832
Bekijk bijlage 748012 Je houdt ervan of je vindt ze vreselijk. De meeste aan wie ik ze laat zien vinden ze vreselijk maar ik hou ervan en volgens mijn man lopen ze echt fantastisch. Mijn nieuwe wandelschoenen (al zal ik ze ook gewoon gaan dragen) Ik had ze al een tijdje op het oog maar nu met een leuke korting kunnen scoren. Ook nog een jeans gekocht op Vinted voor 5,-. Kan hem vandaag al ophalen.