Deze voor zoon die over 3 weken jarig is. We gaan nog een week op vakantie ook, dus hij staat er in ieder geval vast.
Wou ik nét typen. Wij halen hier alles bij de kwekers zelf, betaal je 1/3 ofzo van de prijs als het niet minder is.
Ja ik moet onze nieuwbouw tuin nu helemaal weer gaan aanplanten dus er moet weer een trip naar de kweker.
Goed idee, misschien kan ik dat nog steeds niet. Voor nu moest ik 2 lege borders vullen dat is wat saai met stekken alleen
Waterkoker was al een tijdje kapot, dus ik pakte elke keer het hete water via het koffiezetapparaat, dit lijkt me makkelijker dus ben benieuwd hoe het bevalt
Wat ideaal zeg! Net zoiets als een koffiezetapparaat maar dan voor heet water. Onze waterkoker doet er altijd zo lang over dit is dan een handig alternatief zeg!
Hahaha ja dat is idd een goede vergelijking ik denk ook dat ik er wel blij van word, kom er nog op terug!
Deze had ik weer via onze hovenier. Maar als je googelt kom je ook een heel eind hoor. En de website directplant heeft ook vergelijkbaar prijzen van een zgn kweker. Hou er wel rekening mee dat het allemaal wel een stuk kleiner is de plantjes dan van een tuincentrum.
Voor in onze tuin van de zomer, kan mijn dochter er dit jaar in en de volgende dochter volgende zomer!
Voor 270 euro in de Vingino sample sale.. Veel spijkerbroeken, pyama’s, winterjas, zwembroeken.. Teveel om op te noemen