Een nieuw vloerkleed. 2.30 doorsnee in de kleur olijfgroen. 12 weken levertijd helaas, maar het wachten waard hoop ik Is hij in ieder geval voor de winter hier
Iemand poste hier een tijdje terug een felgekleurde tas (voornamelijk roze geloof ik ) voor een bruiloft. Wie was dat ook alweer?
Ja hij is tof hè? Kreeg ook veel complimentjes op de bruiloft. Wie weet gaat hij nog een keer in de opruiming of staan ze straks op Vinted. Ik vind de regenboog versie ook heel tof
Ja er zijn er nu een aantal in de aanbieding bij Zalando! Ik twijfel heel erg of ik hem nu moet kopen. Degene die ik leuk vind is nu 146 euro, nog steeds veel geld maar toch
Op slag verliefd! Man dacht alleen maar praktisch, maar mijn moeder zag de foto en zei alles wat ik erover dacht en bij voelde. Mijn vader dacht dezelfde dingen als mijn man, maar met alle liefde schenken mijn ouders deze wieg graag aan ons (en hun kleindochter) ♥️
Man moet nog akkoord geven voor de specifieke kleur, maar zwaan hobbelding is al aangeschaft (nu is het klaar met de zwanen ). En over de kleur hebben we al wel gesproken, dus denk dat ik deze vanavond kan bestellen. We willen een wandje deze kleur geven.