Mijn oog. Heb meestal gele kringen eronder ivm chronisch hoofdpijn. Nu ook enorm Ze lijken op foto's trouwens de ene keer een stuk donkerder en de andere keer veel lichter. Mijn moeder zegt altijd dat als ik heb gehuild ze ook een stuk donkerder zijn.
Zonder make-up en mijn wenkbrauwenzijn aan een beurtje toe. Afhankelijk van de lichtinval lijken ze bruin, grijs of groen
Snap het op zich wel, maar tijd voor jezelf moet je ook gewoon maken en afdwingen, zo leert mijn ervaring. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan want er zitten maar zoveel uren in een dag. Ik heb bijna 4 kinderen van 5 jaar en jonger dus nog niet alle sportactiviteiten, maar wel veel afspraken (logopedie, consultatiebureau, huisarts, kappers, zwemles begint bijna, ritjes naar mijn moeder want die past op.. ik heb er pas 1 op school zitten en de rest (3 dagen opvang) ook 2 hele dagen thuis..). Hartstikke druk idd. Maar als dat zou betekenen dat ik mezelf niet even in de ochtend kan klaar maken ik heb er soms 2 aan mijn been hangen die iets van me willen (een poepluier en een ontstoken oog bijv). 10 min wachten overleven ze wel. Ik overdrijf nu een beetje maar ik snap heel goed hoe schaars de tijd is binnen een groot gezin. Ik hoop alleen dat je beseft dat ze echt wel even zonder je kunnen . wenkbrauwen doe ik overigens zelf en houd ik bij. Mijn ogen zijn ook slecht. Ik heb -8,5 plus een cilinder dus zonder lenzen in kan ik me simpelweg ook niet opmaken. Verder heb ik wat jij beschrijft een beetje met de kapper en pedicure. Dat zou ik wel wat vaker willen doen maar kom ik ook niet aan toe omwille wat jij zegt. Het lijkt me heerlijk om straks 2 kinderen op school te hebben en 2 naar de dagopvang. Want dan starten we ook de bso op en heb ik in elk geval weer een aantal volledige dagen ‘terug’. Nog een jaartje wachten, want bso + 3 kindjes 3 volle dagen dagopvang wordt te gek financieel. Ben nog steeds op zoek naar een huishoudelijke hulp want dat komt er ook nog bij en weiger ik erbij in te laten schieten, met als gevolg dat ik elke dag rond 6 sowieso opsta om alvast een uurtje te huishouden. De rest doe ik tussendoor. Maar eerlijk gezegd word ik dat ook wel een beetje zat en heb ik er straks een newborn bij - zou niet weten hoe ik dat moet combineren. terug naar de ogen.
Afhankelijk van de lichtval zijn mijn ogen lichtbruin of groenig. Mijn slechte oog is ook veel lichter bruin nog dan mijn linker. En die tweede foto is gemaakt na het zwemmen en na 3 weken bakken in de Zuid Franse zon
Ik hoor dus meerderen over ‘mijn wenkbrauwen moeten een beurt’. Maar uit nieuwsgierigheid: wat bedoelen jullie daar mee? Epileren en verven bijvoorbeeld? Want als je ze elke dag een beetje bijwerkt met een product dan vervangt dat in principe toch de verfbeurt of..? En epileren? Ik heb wekelijks wel een of een paar verdwaalde haren hoor. Maar gaan jullie dan wekelijks?
Prachtige kleur! Kijk dat wilde ik vroeger dus ook! En dan het liefst ook nog lichtbruine haren erbij!
Ik doe eens per twee weken mijn wenkbrauwen zelf en verf ze een keer per maand. Net als mijn snor harsen. ' ik ben een vrouw met snor ' En ik draag niet dagelijks make up. Soms wel soms niet. Alleen wenkbrauwen die gedaan zijn ziet er dan zo raar uit. Vind make up vooral lastig omdat volle lippen heb en mijn eigen dan net een clown voel als lippenstift of Gloss op heb... Als dus make up op heb is het oogschaduw met eyeliner en mascara.
Ik snap het wenkbrauwen verhaal. Dus je verft je wenkbrauwen dan donkerder. Ik doe eigenlijk het tegenovergestelde. Ik heb zwarte wenkbrauwharen maar niet heel vol. Ik zet ze dus aan (met een poeder of potlood kleur ik ze in) en dit doe ik absoluut niet te donker want dat maakt me oud en streng (niet gelogen maar dit hoor ik dan geregeld).
Kan, geen idee, haha. Over epileren. Ik ben gezegend met relatief goede wenkbrauwen. Zoals je op mijn foto ziet heb ik wel wat verdwaalde haartjes. Die haal ik wel eens weg maar tegelijkertijd vind ik ze niet zo storend.
Ik heb ook ongeveer die sterkte en ik kruip zo onderhand ín de spiegel als ik iets aan mijn ogen of wenkbrauwen doe Maar simpele make-up en een beetje epileren doe ik wel zelf. (Sowieso nog nooit door een professional iets aan mijn wenkbrauwen laten doen.) Wat @Nina Sanders al zei: een beetje in model kammen met wat transparante wenkbrauwgel is al een wereld van verschil. Dat doe ik standaard iedere ochtend. (Op de foto van mijn oog hierboven trouwens ongekamde wenkbrauwen, zat nog in bed te voeden )
Vind het onwijs leuk om al die ogen te zien trouwens. Kan niet wachten om te ontdekken wat de kleur van buikbaby zal zijn. Mijn 2 jongste zoontjes hebben mijn kleur, die van mijn oudste zijn licht groen-grijs. Ik verwacht dat ze ook weer donkerbruin worden, maar je weet het natuurlijk niet. Mijn man heeft nl groene ogen (mijn moeder ook).
Ik heb donkeren ogen, mijn man grijs,blauw. Onze zoons beiden echt knal maar dan ook knal blauwen ogen. Dat je denkt.... Hoe dan Dit is opgemaakt, en geverfd. Ik verf juist voor de pigment er om heen. Mijn wenkbrauwen zijn zwart en je ziet inderdaad precies als er ergens een haartje mist er door. Door ze eens per maand te verven is de huid ook wat donkerder. Maar weer niet ' te' donker. Zoals je kunt zien heb ik een gele huidskleur dus is het weer niet te donker. Lekker vaag verhaal hoop dat je snap wat ik bedoel.
Snap hem! Maar jouw ogen zijn niet mega mega donker toch? Dan snap ik ook wel dat jouw kinderen echt lichte ogen kunnen hebben. Maar bij mij had ik het echt niet verwacht. Want ikzelf ben ook wel getint. Ik kan kijken of ik een fotootje heb..? Van de ogen dan hè, niet van mijzelf