Gewoon uit nieuwsgierigheid.Hoe lang staan jullie onder de douche? Ik zelf sta veel te lang onder de douche (half uur) en ik zou dat echt in moeten perken. Want het kost teveel en het is een aanslag op het milieu. Maar ik vind het zo lekker! Ben benieuwd!!
Als ik ga om schoon te worden een minuut of vijf tot tien. Als ik ga om te ontspannen 15 tot 20 minuten
Denk 10 minuten. In de zomer zoals gisteren met dat warme weer wil ik me wel eens lauw afspoelen. Dat doe ik dan in een minuut of 5.
Ik heb eigenlijk geen idee.. Ik denk ongeveer 15 min en als ik mijn haren moet wassen dan wel 25 min ongeveer. Best lang maar ik vind eerlijk gezegd dat ik het nog best wel druk heb onder de douche ; gezicht wassen, lijf wassen, tanden poetsen, scheren en dan nog aantal keren per week haren wassen en conditioner erin. Het is ook niet mijn favoriete bezigheid, ook omdat er meestal wel een kind zit te kijken/spelen op de badkamer als ik bezig ben en het nog steeds geen momentje voor jezelf is
10min max. Meer tijd krijg ik niet van mijn meiden. Douche altijd smorgens ff snel voordat ze wakker zijn
4x per week 5-10 minuten alleen afspoelen. De andere avonden 15-30 minuten, dan was ik ook m'n haar etc.
Same here. Ik douche 2 of 3 keer per week. Voor de rest was ik me aan de wasbak en spoel ik elke avond mijn gezicht even af. Misschien een zijstraatje... Maar als je graag water wil besparen kun je beter 1 dag in de week geen vlees eten. Dan bespaar je oneindig veel meer op water (en ander mileubelastende zaken) dan vijf minder minuten douchen .