Bij de kapper geweest maar niet geworden wat ik wil

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik kom net terug van de kapper, ik wilde een bayalage van donker naar blond. Ze zeiden dat het wel ging lukken maar dat het niet zo licht werd.

Toen ze klaar was had ik donker koper bruin, je zag haast geen verschil met bovenop. Toen ik aangaf dat ik niet tevreden was, heeft ze wat plukken van bovenop opnieuw geblondeerd en het is toen echt wel wat lichter geworden. Ik zat er al zo lang en was nog steeds niet blij maar besloot maar om niks te zeggen omdat ik me schaamde.. Bij het afrekenen kreeg ik al een hartverzakking en eenmaal thuis baal ik als een stekker. Ik twijfel om terug te gaan maar ik weet niet of het terrecht of onterecht is als ik terug ga. Hun geven aan dat ze het niet lichter dan dit kunnen krijgen.

Mijn eigen kleur is bovenop en onder ben ik nu lichtbruin, koperrood en donkerbruin.. Vind het ook geen mooie bayalage

Hier een foto van wat ik wilde

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dit is de bovenkant van mijn haar... Ik heb hier 160 euro voor betaald en ik heb ook nog voor 80 euro aan verzorgingsproducten gekocht dus verwachte veeeeel meer dan dit :(

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Oh daar zou ik mee terug gaan. Zeg je toch dat je het bij een ander lichtinval hebt gezien en dat het écht niet is wat je wilde.

Zo'n kapsel verwacht ik van iemand die zijn haar juist nog moet laten verven bij de kapper, niet als eindresultaat. Sorry meid, bedoel het echt niet lullig, maar het lijkt in niets op de foto. Kun je nu nog bellen?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Oooh wat slecht!!
    Ik zou zeker terug gaan!!

Mijn kapper verft mijn haar elke kleur die ik wil ... en heb dit nog nooit gezien bij hun!!
    Ze kunnen echt wel van heel donker naar het lichte op je eerste foto hoor!! Als ze maar ervaren genoeg zijn en de juiste middelen gebruiken.
    Mij haar ging ook van heel donkerbruin naar donkerblond zonder problemen en zonder koperkleuren er in!

Je haar is echt verknald nu :(:(

5. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik snap dat je niet blij bent, dit ziet eruit als uitgegroeide highlights... :(

Misschien was de door jou gewenste kleuring ook niet goed haalbaar. Jouw eigen kleur lijkt met donkerder dan de kleur op het plaatje... Door de koperkleurige plukken lijkt het nog extra veel dat blonderen op jouw haar erg slecht pakt.
    Als zij hebben gezegd dat ze het konden zou ik terug gaan.... Je hebt niet gekregen wat je wilde...

Sterkte!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zag eerst alleen je eerste foto en dacht: wauw, dit vind ik echt heel mooi!!!

Uhmm.. En toen zag ik jouw foto...
    Ik zou hier persoonlijk absoluut niet mee akkoord gaan. En al helemaal niet voor €160,-!!
    Vind de overgang van je eigen kleur naar de geverfde laag er erg amateuristisch uitzien, als ik heel eerlijk ben.
    Snap dat je baalt :(

7. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Teruggaan en zeker binnen een paar dagen, anders gaan ze het er misschien opgooien dat je te lang gewacht hebt.

Zelf had je het denk ik nog mooier kunnen doen...

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Oh jee dat ziet er vreselijk uit :( Morgen echt mee teruggaan hoor, dit is geen gezicht..

9. Amare

Amare Niet meer actief

Dit inderdaad, zou hier echt geen genoegen meenemen!

10. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Oh wauw, ik zou hier echt mee terug gaan. Heb laatst mn haar ook geverfd en heb ook heel donker haar van mn zelf en lichtere plukken etc er in en dat ging prima.
    Wat een hoop geld heb je er voor betaald :(

11. misa

misa Niet meer actief

Dit ja... Ik zou ook terug gaan!

12. Tooto

Tooto Niet meer actief

Zeker terug gaan, het is niet lelijk, maar lijkt absoluut niet op wat je wilde!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn schoonzus is kapster. Heb haar de foto's laten zien.

Haar reactie: heeft ze hier echt voor moeten betalen? Ik had ze nog geen euro gegeven.
    Deze kapper moet zich eigen schamen!

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.015
    546
    113
    meteen teruggaan. het is echt niet mooi. hier had ik never voor betaald

15. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Voor dat bedrag zou je een veel en veel mooier resultaat mogen verwachten!
    Zou morgen meteen terug gaan en zeggen dat je het niet mooi vind.
    Je vind jezelf misschien een zeikerd, nou, in dit geval mag je zeker wel je mond open doen!

Mijn kapper heeft ooit tegen mij gezegd dat helemaal naar blond niet ging (heb ongeveer dezelfde haarkleur als jou) tenzij ze mijn haar gingen ontkleuren (o.i.d.) en dat schijnt niet heel goed te zijn voor je haar..

Maar dit is echt te bizar voor woorden en lijkt helemaal niet op het plaatje dat je wilde!

16. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Poeh! Das voor dat geld erg slecht. Het lijkt inderdaad wel alsof je uitgroei hebt. Zou er absoluut mee terug gaan.

17. bluestar

bluestar Lid

29 jun 2012
    45
    0
    0
    Absoluut terug gaan. Tenzij ze van te voren al duidelijk aangegeven hebben dat je niethetzelfde resultaat zou krijgen. Op mijn oude werk lieten we klanten iets tekenen als wij dachten niet het gewenste resultaat te bereiken. Dit deden we dan op hun risico en extra kosten waren voor hun.
    Maar is je haar eerder geverfd of is het natuurlijk? Want als het nog niet geverfd was, moeten ze het makkelijk lichter kunnen krijgen hoor!

18. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Eens met de andere dames. Teruggaan. Ben benieuwd hoe de kapper reageert...

19. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Teruggaan inderdaad, zonde zeg :(

20. PinkMonkey

PinkMonkey Niet meer actief

Dit kan écht niet! Teruggaan!!

Deel Deze Pagina