Ik hou van Brynn!! Mijn vriend helaas niet...zou je Aiofe in NL ook echt kunnen gebruiken denk je? Qua uitspraak roept het veel vragen op denk ik.
Brynn staat hier heel erg hoog voor een evt 2e meisje. Mijn schoonouders komen uit Schotland/Australië dus we hebben ook een prachtige oude engelse achternaam. Dus voor hen zou het niet zo moeilijk zijn. Maar inderdaad overal zal het wel wat verwarring oproepen. Maar daar ga ik niet echt rekening mee houden hoor, het is niet dat het een geknutselde naam is. Ik heb een sterke voorliefde voor oude Engelse namen!
Ja ik hou ook van die namen! Prachtig dat jullie zo'n achternaam hebben! Heeft jullie eerste ook zo'n mooie naam?
@Saona Is Madelon geen mooie voor jullie dan? Spreek je bijna zo uit als Madeline in het Engels, maar blijft 'goed' in het Nederlands
Lief dat je meedenkt , die naam is alleen té Nederlands voor ons. Wij krijgen een donker kindje. Ik hou van korte hippe en niet al te ingewikkeld uit te spreken namen, mijn wederhelft geeft liever lange namen en daar een middenweg in vinden is best lastig, vooral omdat vooal voor hem de naam niet te 'Nederlands' moet klinken Ik zou een meisje bijv. graag Indy willen noemen. Vind ie te kort en te 'simpel' (daar hou ik dus gewoon van). Nou heb ik heel sneaky bedacht dat we dan ook Indira zouden kunnen doen bijv. dan heeft hij zijn 'langere' naam en kan ik haar evengoed Indy noemen Zoiets zou ideaal zijn
De eerste naam van het meidenlijstje! Mijn man vond het eerst ook even wennen, maar er is geen betere naam voor haar!
Goeie keus Ken er ook één (is nu een jaar of 33) en de naam is bij mij altijd blijven hangen (in positieve zin)
Huub Niek Siem Stijn Gijs Sep Joep Kay/Kai Sil / Sill Mats Noortje/nora Fem Tara Lauren/Laure Nikki Suus Fenne