Ik heb volgens mij overal al gezocht maar kan nergens meer de blauwe replay laarzen meer vinden.... Internet alles al afgespeurd, maar ik kan ze dus niet vinden, dus dacht misschien kan iemand me hier helpen Zoek dus de blauwe replay laarzen maat 39!
BEdankt voor je reactie! Ja 40 is dus veel te groot en 38 weer net te klein! haha En ben m op internet ook wel een keer tegen gekomen maar idd net niet in de goeie maat! Dus dames als iemand weet waar ik maat 39 kan krijgen????
Ohh je bent geweldig!!! hihi bedankt! Ga ze zo gelijk bestellen!!! En heeft iemand toevallig deze laarzen??? Wil graag weten welke schachtomvang deze hebben!!1 Heb 2 paar andere replay laarzen en deze passen wel, maar weet niet of ze hetzelfde vallen....
Nou helaas waren ze bij bllits ook uitverkocht, dus de zoekactie is weer gestart Dus als iemand mij kan helpen graaaaag want ik kan ze dus niet vinden
Nog steeds niet gevonden....helaas! Dan nu op zoek naar de zwarte! Dus als iemand me kan helpen??? Ben ik erg dankbaar!