Mijn telefoon is kapot gegaan, dus ben ik op zoek naar een andere. Ik ben op zoek naar een los toestel en ik denk het liefste een Samsung. Welke mobiele telefoon heb jij en bevalt die goed? Waarom wel of niet? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mij is verteld dat de HTC One de beste telefoon is (en niet zo duur om los te kopen). Ik zweer zelf bij Samsung. Ik heb zelf een S4 mini maar ik denk dat die heel duur is als los toestel. De S3 en de S3 mini zijn ook heel goed.
Ligt eraan wat je budget is? Ik heb de Samsung Galaxy S3 Mini. Bevalt tot dusver uitstekend! Alleen fotokwaliteit van vooral de frontcamera vind ik niet zo best. Dus als je veel foto's maakt, selfies enzo, zou ik een telefoon kiezen met een betere camera.
Ik heb een samsung s4 en ben er heel blij mee. De mini schijnt ook erg goed te zijn en die is ff goedkoper.
Hier ook al bijna twee jaar de samsung s4. Abonnement loopt bijna af, maar ga verlengen met sim-only. Toestel is nog prima en bevalt me uitstekend.
Zolang is de S4 er toch nog niet... Kan het helemaal mis hebben hoor Ik heb zelf de S3 en ben er erg tevreden over ik heb hem wel gewoon los gekocht en een abbo bij simyo ook erg tevreden over...
Volgens mij is de S4 indd nog niet zo oud, ik heb hem afgesloten toen hij net uit was en dit was vorig jaar Juni/Juli. Ben trouwens ontzettend wijs met mijn telefoon!
Erg blij met mijn iPhone 5s. Ik zou echter nu geen nieuwe iPhone kopen want in september komt de nieuwe 6 uit met zowel groot als normaal scherm.
ik heb de samsung galaxy s3 mini, bevalt me prima, ondanks de naam "mini"is hij niet klein, en de normale s3/4 is gewoon te groot! hij maakt prachtige foto's en is snel, het enige nadeel wat ik heb is dat hij als je 100mb opslag over hebt al zegt dat geheugen vol is en je niks meer kan downloaden zelfs geen kleine bestanden van paar mb... maarja een grotere SD kaart is dus ook de oplossing op dat na, vind ik het een perfecte telefoon!! de s4 mini (of s5 mini) zal vast niet slechter zijn
Hier komt morgen mijn Sony Xperia z2 binnen. Mijn man heeft nu de z1 en ik de s en sp. Ik wil nooit geen andere telefoon meer