Van welke liedjes krijg jij nou echt kippevel? Ben op youtube een map aan het maken met dit soort nummers Een paar uit mijn lijstje: Walking in the air - Chloë Agnew (dankzij de reclame van wnf) Dochters - Marco Borsato Memories - Within Temptation River flows in you - Yiruma
Glitter in the air - Pink Was mijn trouwliedje en is gewoon zo mooi, vandaar elke keer weer traantjes bij mij .
Dit pakt niemand ons meer af van kim Lian I would die for that van Kelly coffey Dochters van Marco Borsato I saw her first van heartland
Papa van stef bos. Caribean blue van enya. My Love is your Love van whitney houston. Wonderfull world van louis armstrong. Letter to my unborn child van tupac.(persoonlijke reden).
Marco Borsato - De speeltuin. Helaas het visitekaartje van Warchild over kinderen in oorlogslanden. Voor mij betekent het echter heel wat anders. Je hoeft niet perse in een land vol oorlog te zitten om dag in, dag uit in een oorlogsgebied te leven (denk aan huiselijk geweld, kindermishandeling). Pia Douwes - Mijn leven is van mij. Exact zoals het is, erg herkenbaar Gezongen door iemand met een gouden strotje
Hoe ik lopen moet - Guus Meeuwis Let her go - Passenger En nog heel veel meer nummers, muziek is emotie.. Ik kan enorm vrolijk worden van liedjes maar ook intens verdrietig..