post nl

Discussie in 'De lounge' gestart door minimuis, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Zou dat helpen, denk je?
     
  2. minimuis

    minimuis Fanatiek lid

    17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dat is wel heel erg voor het zelfde geld krijg je die aangetekende brief nooit in je bezit en heb je geen poot om op te staan. De jongen die hier de pakketten rond brengt bezorgd altijd netjes daar heb ik echt geen klachten over
     
  3. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier met pakketjes gelukkig nooit problemen gehad, met brieven en kaarten wel, die kwamen hartstikke laat of helemaal niet aan..
     
  4. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Nou breek me de bek nie open over post nl. Ben blij dat voortaan de belangrijke brieven ( belasting etc. ) niet meer door post nl bezorgd worden!
     
  5. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Nou, als je het over de duivel hebt... Ik werd daarnet gebeld door de klantenservice van PostNL en ik heb voor het eerst sinds anderhalf jaar een eerlijk antwoord gekregen.

    "Excuses, blablabla, 4e klacht binnen 3 maanden tijd, erg vervelend blablabla, lange geschiedenis fouten postbezorging" dus ik zei van: ja, aan die excuses heb ik wat - ga je het nog een keer oplossen of wat? "Ja, wat ik voor u kan is het volgende: ik kan verder niks voor u doen". Whaaaaaaaaaaaahahaha. Zo eerlijk zijn ze nog nooit geweest!!!
     
  6. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Nouja, volgens mij kunnen ze zeker wat doen. Reorganisatie op reorganisatie, ik kan me best voorstellen dat die postbezorgers ook wel een beetje klaar zijn met al dat gezeur. Maargoed, daarom hoeven ze ons nog niet te benadelen. Maarja al dat geld van die domme naamsveranderingen hadden ze beter een goede CAO kunnen regelen.
     
  7. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Die mensen achter de servicedesk kunnen niks doen - behalve namens PostNL excuses aanbieden en verder de vervelende klachten afhandelen. Er is daar volgens mij echt niemand die er iets aan gaat veranderen ;)
     
  8. minimuis

    minimuis Fanatiek lid

    17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    En dat is mede de reden dat er een dhl enz van profiteerd en klanten van post nl weg kaapt.
     
  9. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Dat is inderdaad een duidelijk geval van oorzaak en gevolg.
    Ik neem het DHL niet kwalijk, haha. Zolang er maar correct bezorgd wordt voor een (redelijk) lage prijs, maakt het mij werkelijk niet uit door wie dat gebeurd.
     

Deel Deze Pagina