Dadelijk komen de timmermannen het plafond vernieuwen.. maar ik moet nog zo veel doen, boodschappen etc. Zou ik gewoon weg kunnen of is dat stom? Ik weet 't niet! Haha.. wat vinden jullie?
Ik heb een verbouwing van 6 weken gehad. Ik heb echt niet 6 weken alleen maar thuis gezeten! Als jij je er prettig bij voelt hen alleen in je huis achter te laten kun je gewoon gaan, hoor. Vinden ze zelf vaak ook fijner.
Gaat het de hele dag duren? Dan kan je best ff weggaan. Thermoskan koffie neerzetten met wat koeken en ze redden zich wel.
Even weg kan toch? Zet je evt wat te drinken neer voor ze. Anders zit je de hele dag thuis, das ook niks..
ik zelf zou niet weg gaat alleen als het bekende gezichten zijn en je ze vertrouwd en als je het niet weet vraag je of iemand anders heel even bij jou thuis kan zitten om het in de gaten te houden
Zet de babyfoon er gewoon naast Nee hoor, ik zou gewoon de boodschappen gaan doen hoor. Ik nam dan ook altijd een gebakken visje voor de mannen mee op vrijdag.. Wat een ander hier ook al zei: dan werken ze nog harder