post opengemaakt met scherp voorwerp

Discussion in 'De lounge' started by senta, Dec 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ik heb net een pakketje naar familie in Italie opgestuurd. Bij het postkantoor (bruna, waarzijndenormalepostkantorengebleven) vroeg ze of het aangetekend moest of met track & trace. Ik heb track & trace gedaan, aangetekend leek me overdreven... maar nu heb ik een beetje spijt...
    Ik vind het ook schandalig dat je kerstkaarten gewoon geopend worden!!!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier ook slechte ervaringen.. Van de gevoortekaartjes die wij bij de jongste hebben verstuurd is ruim een kwart niet aangekomen.

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ah, dan baal je echt...

4. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wow dit is niet goed om te lezen...heb tot nu toe ook maar 2 kaartjes uit NL ontvangen...m'n moeder waarschuwde me al dat Post NL schijnbaar had aangekondigd dat ze geen levering van de kerstkaarten konden garanderen of zoiets? Fijn...krijgen straks zeker een hoop met Pasen haha!
    Pakket van m'n ouders is wel netjes aangekomen. Denk dat dat aangetekend is gestuurd trouwens en ze hebben het met zoveel tape dichtgeplakt dat ik er een kwartier over deed om m open te krijgen hahaha!

5. senta

senta Niet meer actief

Nou zojuist gehoord dat er nog 1 opengemaakt en wel aangekomen is, baal er zo van. trouwens ook weer een hele andere regio, schiet mij maar lek maar het is of degene die de brievenbussen leegt of op het algemene sorteercentrum hier in de regio.

Maar ja van post nl krijg je ook geen reactie dus ga vanmiddag maar even stampij maken hier op het postkantoortje als post nl niet reageert dan de rest maar

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Er verdwijnt veel bij post nl..
    Mijn vriend heeft weleens voor tnt gereden met zn vrachtwagen en die verteld mik dat er veel verdwijnt in de machine maar ook dat daar de enveloppen open geritst worden door de machine (ook aan de zijkant met een nette snee is maar net hoe hij er langs komt) dus het wil helemaal niet zeggen dat iemand ze heeft open gemaakt..

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, bij zulke dingen is dat zeker verrot. Hier ook 30+ trouwkaarten niet bezorgd.. Dacht dat ze gewoon niet het goede fatsoen hadden om af te bellen dus ik was al boos, en zij namen het ons niet in dank af dat we ze niet hadden uitgenodigd.

Tot de kaarten 3 maanden later nog bij ze in de bus vielen en we er zo achterkwamen wat er aan de hand was.. Dus dan betaal je teveel voor het eten, de bedankjes, het drukken + versturen van de uitnodigingen. Belachelijk.. PostNL bood ons alleen excuses aan. Leuk hoor.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Vind het echt schandalig wat ik allemaal lees hier.

9. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Zo had iemand een x een kaart naar mijn moeder verstuurd. die kwam nooit aan. een jaar later kwam hij aan. aan de stempels kon je zien dat dat ding de hele wereld over gegaan was! :D

10. senta

senta Niet meer actief

je kan mij heel veel vertellen maar niet dat de machine toevallig meerdere kaarten van 1 persoon keurig netjes met een vlijmscherp iets op de naad vanuit het hoekje wat dichtgelijmd zit zonder verdere beschadigingen open snijd.
    Ik ben best goedgelovig maar dit is iets te geloof ik.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij de post in de UK weten ze tenminste nog hoe het hoort... Ik kreeg vorig jaar een kerstkaart van een internetvriendin uit Londen. 1 hele hoek eraf gesneden! Maar ik kreeg hem bezorgd in een keurig plastic hoesje met een nette brief erin waarin uitgebreid excuses werden aangeboden voor de toestand waarin ik mijn kerstkaart kreeg!

Daar kan TNT nederland nog wat van leren!

Attached Files:

12. senta

senta Niet meer actief

Dat ziet er netjes uit, weer een puntje waarbij nederland een voorbeeld aan engeland kan nemen,pff gaat niet goed komen,

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Helaas, gebeurde 20 jaar geleden, dus voor de privatisering ook al...werden ook mijn zelfgemaakte kaarten estolen of gesloopt.
    Geboortekaartjes van Dirk zijn destijds ook voor de helft niet aangekomen.
    Ik stuur alleen nog maar kaarten online of via Greetz enzo.
    Post NL heeft me de afelopen jaren te vaak bestolen.

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Dit doen ze bij PostNL ook weleens hoor.. Ik kreeg een paar dagen geleden een bubbelverpakking met daarop de excuses van PostNL omdat de originele verpakking was beschadigd hebben ze het opnieuw verpakt maar dan in een bubbelverpakking. :)

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Raar!

ik vertrouw post NL niet. Al meerdere keren een pakketje niet bezorgd. 1x een pakket helemaal beschadigd binnen gekregen.
    En de ergste: mijn lenzen die altijd worden bezorg zijn in de sneeuw gedumpt achter het hek van onze achtertuin :S
    Ik dacht dat ze niet bezorgd waren ivm de stakingen en sneeuwval toen maar blijkbaar waren we niet thuis en had de betreffende postbode geen zin om een kaartje te schrijven.

Post NL doet er ook niks aan.

16. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Pas een duur ding gekocht op internet, kostte 500 euro, is ook nooit aangekomen. Gelukkig hadden ze hem wel verzekerd verstuurd, dus we kregen snel een nieuwe.
    Toen we hem eindelijk hadden bleek dus dat de verzender het ding (ik blijf vaag wegens anonimiteit) in de productdoos verzonden had. Iedereen kon dus zien wat het was! Is ook niet echt handig natuurlijk :)

Maar jeetje, 30 trouwkaarten en 25% van geboortekaarten die niet aankomen, dat is nogal schandalig zeg!

17. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

blijkbaar verstuurd de ts brieven die onderzocht moeten worden ;) haha
    nee ff serieus snap heel goed dat je er van baalt en het kan ook echt niet

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    pfff praat me er niet van... ben zelf postbode geweest maar toen was het nog ptt... En het komt best een keer voor dat er post aan de achterkan van een ander poststuk vast zit, dit heb je niet altijd door waardoor het soms bij de buren belandt. Maar goed, zelf niet vaak gehad maar het kan.

Maar nu is het wel zo verschrikkelijk... afgelopen jaar heb ik 8 pakketjes verstuurd waarvan er 6! niet zijn aangekomen. Met DHL zou je beter af zijn maar die klontjes bij de plus! hadden mijn pakket niet goed aangemeld waardoor het pakket nog een week in hun kast was blijven liggen... grom! Post mis ik ook regelmatig. En dan niet alleen leuke post maar ook belangrijke brieven van uwv bijvoorbeeld... nou ja... als we massaal overgaan op digitale post kunnen we postNL opdoeken...

19. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ja, dat had ik dus ook met 1 van de sint cadeaus van Jelle. Dat was best een grote doos, en daar hadden ze wat plastic omheen gewikkeld en daar de envelop met factuur en adres erop geplakt... Niet echt handig... (sowieso niet, het is dat ik de bezorgster aan zag komen en dat ik het cadeau op zolder kon mikken voordat Jelle achter m'n hakken stond)

Maar goed, dat is eigenlijk niet echt een probleem van TNT, dat ligt bij degene die het verstuurd. Zou niet uit moeten maken, daar niet van, maar in deze tijd is een product zo verpakken, vragen om moeilijkheden.

20. ik heb afgelopen weekend een envelop verstuurd met een autosleutel erin, die had ik netjes in een velletje keukenrol gestopt
    en samen met een ander papier verstuurd.

afijn het papier is wel aangekomen de keukenrol ook, maar de sleutel was foetsie ;)

Ik voel me er heel vervelend onder.
    Maar de ontvangende man zei me dat die dingen gebeuren...ja maar toch..

wat moeten ze in hemelsnaam met een autosleutel !?! als ze niet eens weten hoe of wat.
    Hij was er bewust uitgehaald, want de envelop was nog heel, gewoon de plakrand opengemaakt en weer dicht gemaakt....

Share This Page