Ik heb echt al weken vruchtbaar slijm, vandaag is het zelfs zo waterig dat ik het voel lopen. Maar denk je nou dat ik een eisprong krijg? En dan nog maar niet te zwijgen over een menstruatie... Ik ben al aan het tempen geslagen, maar deze blijft strak 36.5. Is dit normaal na een bevalling? Voor het eerst in mijn leven wil ik ongesteld worden! Ik ben het wel zat al die krampjes in mijn buik. Volgens mij moet er giga iets uit, maar komt het maar niet. Weet iemand misschien of dit normaal is?
ik heb dat ook heel lang gehad en elke keer dacht ik is het nou mijn eisprong of menstruatie die eraan zit te komen maar echt weken niks .tot dat ik op een dag erge buikpijn kreeg en een lichte roze bij het afvegen. maar daar bleef het bij en precies 2weken daarna mijn menstruatie. dus dat lichtroze bleek een ovulatie bloeding te zijn. ik heb dus 13weken na bevalling eerste menstruatie gehad. en ik geef vanaf begin flesvoeding.
Na 11-6 weken ben ik dan eindelijk ongesteld geworden! Ik wist niet dat je zo kon smachten naar een menstruatie! Het stomme is dat mijn temperatuur continu laag is geweest. Alleen vanaf zaterdag was het wat hoger en zag het er naar uit dat ik vrijdag mijn eisprong had gehad. Nu ben ik bekend met een LF van ongeveer 6-9 dagen, maar dit is dan wel heel kort. Maar ja, het zal ook wel weer ff allemaal moeten wennen in het lichaam.
Ja dat kan inderdaad, ik gaf BV en was na 8 maand weer ongesteld en daarna bij 10 maand pas weer. vanaf toen weer normaal.