Ruim 2 weken geleden bevallen en daar een flinke knip aan overgehouden(zoon kreeg het benauwd en moest er zsm uit) Nu is de pijn overdag goed te doen,maar 's avonds is het echt heel pijnlijk.Volgens de verloskundige(die gister de laatste hechtingen verwijderd heeft,dus daar kan het niet aan liggen)komt dit omdat je dan moe wordt en je bekkenbodemspieren slapper aan het einde van de dag. Wie had dit ook en hoe snel gaat het beter?
klopt had ik ook vooral in avond. en de eerste twee keren dat ik baar buiten ging om te wandelen deed hat zeer, echt vermoeiende zeurende pijn. na drie weken was het wel weg. Vond het een drukkende pijn op de vagina, hielp mij om doe avonds lichtjes te masseren van buiten dan
Als je spier ook geknipt is, dan kan dat echt wel zeer doen ja! Goed je bekkenbodemspieren trainen! (alsof je je plas inhoudt, steeds langer aanspannen, kan ook als je staat te koken bijvoorbeeld!) Hier was de knip "prachtig", en "zó netjes gehecht"! Maar na 7 weken zat ik nog bij de HA omdat de onderhuidse hechtingen niet goed waren opgelost en naar buiten zweerden (nu na 11 weken durf ik zelfs weer te vrijen, dus het komt goed, haha!) Mijn moeder is bij mijn geboorte ook geknipt (27 jaar geleden) en voelt het nog steeds, geen pijn meer, maar af en toe vervelend. Ze weet wanneer er het weer gaat omslaan, ze voelt het aan de knip, hhaha!
Het gaat over! Ik had er eerst ook last van. Ik had natgemaakte maandverbandjes (witte kotex)doormidden geknipt in de diepvries en als het weer pijnlijk werd deed ik 1 in een washandje ertegenaan. Dat hielp mij wel een beetje
Dat van die maandverbandjes is een goede tip. Nog een tip: Zorg wel dat je er iets omheen doet. Ik deed dat de eerste keer niet, nooit bij stilgestaan. Ik was lekker op de bank gaan hangen, eindelijk een beetje verlichting door de kou. Maar het maandverbandje ontdooide... Broek en bank helemaal nat