Post Pregnant Body

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jij82, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hopelijk binnen dit en een dikke 2 weken mag ik onze dochter in de armen sluiten :)
    Nadien wil ik graag terug lichaamsbeweging doen.

Nu is mijn vraag;

Welke oefeningen / wat helpt echt om je babykilo's kwijt te geraken?
    Heeft iemand een blog ofzo of een site waarop ik meer info kan vinden?

Bedankt alvast!! :)

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    In het begin zou je gewoon lekker kunnen wandelen met de kinderwagen. Als je je weer helemaal goed voelt, zo'n week of 6 meestal kun je weer gaan sporten, er is niet 1 manier om je figuur terug te krijgen, gewoon iets zoeken wat je leuk vindt en daar mee aan de slag.

3. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd iets zoeken wat bij je past en ik zou me ook houden aan de herstelperiode van 6 weken die ze vaak adviseren. Daarna kan je intensiever gaan bewegen bijvoorbeeld.
    Zelf ben ik 'gewoon gezonder' gaan eten en sporten, maar je kan ook een methode volgen.
    Maar net wat bij je past, waar je behoefte aan hebt en wat je vol kan houden!

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Borstvoeding, ik kan er in ieder geval niet tegenop eten ;)
    Zit nu al 5kg onder mijn gewicht voor de zwangerschap...

5. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Borstvoeding inderdaad! Ik eet voor 3 en blijf afvallen. En veel wandelen. En verder doen waar je jezelf fijn bij voelt maar wel een week of 6 wachten hoor. Geef je lichaam de tijd om te herstellen en rustig aan beginnen. Ze zeggen niet voor niets negen maanden op en negen maanden af

6. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Geef je lichaam echt de tijd om te herstellen. Na zes weken mag je proberen weer te gaan sporten. Zoek iets wat bij je past.

Ik heb echt een bloedhekel aan ee sportschool en zal dit dus echt niet doen. Ik hou van hardlopen; verstand op nul en gaan. Heerlijk. Alleen had ik de conditie van een dood paard dus ben ik opnieuw begonnen met 'Evy'. Bij mij past dit en misschien bij jou niet.

Ik heb via de zwangerschapscursua een boek gekregen met daarin oefeningen die je kunt doen na bevalling én wanneer.
    Hier heb ik nooit iets mee gedaan, want daar heb ik echt de discipline niet voor 😂

7. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Vriendinnen van mij gaven ook bv maar vielen er niet sneller vanaf. Dit kan verschillen per persoon 😊

Deel Deze Pagina