Nicotinell kauwgom jaar over datum

Discussie in 'De lounge' gestart door Eylem, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hoera, mijn man gaat wederom een poging doen te stoppen met roken :). Van zijn vorige stoppoging hebben we nog een aantal strips nicotinell kauwgom, echter, deze waren houdbaar tot februari 2009. Ik neem aan dat ze op zich nog wel te gebruiken moeten zijn, ik zou niet goed weten wat daaraan moet bederven (misschien de werkzame stoffen) maar iemand enig idee? Google helpt me niet verder....als het er nou nog maar een paar waren, maar het zijn nog 4 of 5 strips en die krengen zijn behoorlijk duur

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    bij normale geneesmiddelen (tabletten enz.) kun je ze na de uiterste gebruiksdatum nog wel gebruiken. De fabrikant kan dan alleen niet garanderen dat het nog de gewenste werking heeft. De werkzaamheid is dan dus minder. Ik denk dat het bij die kauwgom hetzelfde verhaal is. Ik zou niet weten wat er aan kauwgom verder mis kan zijn. Misschien een beetje taai :p

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik ben ook gestopt,cold turkey,en het is best moeilijk!! ik ben nu vanaf 31 dec 23:55 gestopt dus zeg maar 1 jan haha..Maar ik zou niet weten of het kwaad kan,ik zou daarvoor even naar de apotheek bellen maandag,het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij ziek wordt!

En sterkte voor je man!!

P.s..ik ben al eens eerder 1.5 jaar gestopt geweest,i.v.m. zwangerschap,maar dacht 1 kan ik wel proberen,laat ie dat nooit doen als hij er eenmaal vanaf is haha,want je komt dan weer teveel in de verleiding!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou maandag even de apotheek of Nicotinell bellen, neem aan dat die een klantenservice hebben. Super dat je man gaat stoppen met roken! Ik ben ruim een jaar geleden zelf gestopt met het behulp van nicotinepleisters, en mijn man een maand of 2 geleden cold turkey. Hij heeft alleen met oud en nieuw wel weer gerookt, maar blijft er nu net weer zo makkelijk vanaf als voor dat ie er weer een aanstak!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanks meiden! Ja ik ben ook erg blij dat hij toch weer wil gaan stoppen. Hij is al meerdere keren gestopt, een keer zelfs wel anderhalve maand ofzo maar elke keer gebeurt er weer iets waardoor hij toch weer een pakje koopt ja en dan is het weer mis. Nu heeft ie hopelijk door ons kindje een extra motivatie

Deel Deze Pagina