Post van oud bewoners..

Discussie in 'De lounge' gestart door Fortuna, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik mik alles weg maar maak sommige dingen eest open. En dat is maar goed ook, want een van de vorige bewoners wilde via ons adres een bedrijfje opstarten kwamen we achter, zodat hij nuet makkelijk te vinden zou zijn voor schuldeisers. Daar heb ik heel snel korte metten mee gemaakt.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Pfff..wij wonen hier inmiddels 4 jaar en krijgen ook nog steeds post van de vorige bewoners. Wij hebben het een jaar lang naar hun nieuwe adres dan wel retour afzender gestuurd. Toen vonden we het wel welletjes. Tegenwoordig belandt het bij het oud papier.
    Wij krijgen bijvoorbeeld nog steeds de SamSam die bestemd is voor hun. Blijkbaar missen ze dat blad niet. Wij lezen het niet, dus weg ermee!

3. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Hier na 2 jaar krijgen we ook bijna alle post nog binnen en dan voornamelijk deurwaarders en dreigende excucutie verkopen. Hierdoor hebben wij al meerdere malen met de deurwaarders gebeld en sturen ook alle post terug met afzender onbekend. Maarja als je 3 weken op vakantie staat en je krijgt een brief binnen met betalen binnen 1 werkdag of huis leeg halen dan bel je wel hoor ook al ben jij het niet waar de post voor is. Gelukkig zijn de deurwaarders niet moeilijk maar ze kunnen op de een of andere manier het adres niet verwijderen uit het systeem. Dus die post gaat retour afzender en evt belletje naar het bedrijf en voor de rest gaat alles bij het oud papier.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ken de vorige bewoners niet van dit huis maar na een half jaar netjes retour afz sturen was ik het ook zat.
    Inmiddels gaat dus alles ook in de kliko want wordt er gek van.
    Woon hier nu bijna 8 jaar, het is goed zo

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    heel herkenbaar..
    ik woon nu al 3 jaar in dit huis en ontvang nogsteeds post.
    Zelf zware mmm tijd achter de rug en we werden ineens overspoelt met geboorte kaartjes.. vorige bewoners kregen zelfs een kado opgestuurd met een handdoek en naam erop..... ( zonder afzender)
    Wat me toch wel echt heel zwaar valt aangezien we na 2 jaar vechten nogsteeds geen kindje hebben...

Wel iets anders geks :p ik krijg post van mijn man's ex ( lotto e.d.) op ons nieuwe adres waar zij nooit heeft gewoond haha. Enige wat nog evt van hun samen kan zijn is de airmiles pas ( zij heeft hem niet meer) en blijkbaar verkopen die adressen door:(

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Belandt zonder pardon in de prullenbak!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn ouders kregen dit jaar zelfs nog een kraampakket bestemd voor de vorige bewoners! Zij wonen er bijna 2 jaar. Dan heb je toch je adreswijziging niet aan je verzekering doorgegeven? (Of de verzekering moet een fout hebben gemaakt, dat kan ook natuurlijk.)

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Beste Natasja van Centraal Beheer Webcareteam,

Wat ontzettend vriendelijk van jullie dat jullie mij via deze weg willen helpen om mijn ongenoegen betreffende de post weg te nemen.

Ik stel het zeer op prijs. Des te meer omdat jullie hiervoor speciaal een account aanmaken op een site waar jullie in eerste instantie weinig tot niets te zoeken hebben, wat een service!

Ik zou dan ook graag gebruik willen maken van het aanbod en alle gegevens aan jullie doorsturen, ware het niet dat ik er niet van hou om bedonderd te worden. Alles blijft dus zoals het was; mijn ergenis over de post, mijn prullenbak die steeds voller raakt en de privacy van zowel mij, als de oud bewoners.

Ik wens jullie een fijne dag en geef mijzelf een klopje op de schouder dat ik hier niet ingetrapt ben..

Met vriendelijke groet,

Mevrouw Fluff.

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hier ook een probleem bewoner is al 5 jaar weg, wij krijgen nog elf voetbal, reclames en postcode loterij... laatste maak ik open als we prijs hebben vorige keer had ik al 24 kaartjes voor duinrell (hij heeft 5 loten ik 1) en iedere x 6 bakken ben en jerry's:D
    ik heb het een jaar doorgestuurd, de vorige bewoner gebeld en nu flikker ik dus alles weg op de postcode loterij na

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik mail de vorige bewoners steeds als er een stapeltje ligt...komen ze het halen.
    Hij heeft een bedrijf dus ik wil niks weggooien maar beetje onhandig vind ik het wel van ze. We wonen hier nu ruim een jaar.
    Maargoed, het ligt op een vast plekje, in een kastje waar verder niks ligt (heeeeeel hoog hahah) dus daar parkeren we de boel.

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Als ik alles zo lees, heeft iedereen er wel eens, in mindere of ergere mate last van. Soms krijgen we hier ook sportbladen, maandbladen, dikke vakantiegidsen of hobbybladen. Ik lees die dingen niet, maar mijn prullenbak zit zo wel erg snel vol..

Toch jammer dat veel mensen hier last van hebben he. Voorla met de lotto hoor, 20 keer het nieuwe adres doorgegeven, maar nog steeds stug blijven sturen!

Dus ik denk niet dat het altijd aan de oud bewoners ligt, een lotto bijvoorbeeld is erg lui in die dingen..

Deel Deze Pagina