[/U]hi, ik had een afspr bij ha om 13:40, maar het probleem waarvoor baby moest gaan is al verholpen . Wou afbellen maar de praktijk is pas 14:00 weet nereikbaar... En om er nou heen te gaan alleen om geen no show kosten te krijgen.. Het ie best ver weg ook.. Advies? Zouden ze het accepteren als k ze om 14 uur bel en het utleg?
Poeh lastig kan zijn dat je dan wel zo'n 25 euro moet betalen... Dat staat ik onze arts als je de afspraak niet afzegt 24 uur van tevoren... Was het gister of vanochtend nog niet verholpen?
Nee echt net pas... Dilemma. Want als ik daar kom om te zeggen : " hoi ik ben ff gekomen om te zeggen dat baby niet meer ziek is.."
Ze hebben meestal een uur pauze, vind het niet echt kunnen om pas een uur vantevoren je afspraak af te bellen omdat de klachten ineens verdwenen zijn en ik vind het zeker onfatsoenlijk om gewoon niet te komen en om 14.00 uur pas te bellen.
Is het net opgelost? Waardoor je niet eerder op de ochtend kon bellen? Ik zou wel heen gaan, zou het asociaal vinden als je niet gaat en zou het dan ook terecht vinden als ze wel het consult bereken ze houden die tijd tenslotte voor je vrij!
Ik zou gewoon even langsgaan om te zeggen dat de afspraak niet meer nodig is. Gewoon niet gaan vind ik best aso.
Dit. Zou het gewoon door de huisarts nog even een keer na laten kijken. Gewoon ter extra controle. Kan bij een baby nooit kwaad.
ik zou ook gewoon gaan, en uitleggen wat er aan de hand was, hij kan de baby altijd nog even nakijken dan.
En, ben je gegaan? Denk dat als je niet gaat, ookal zijn ze telefonisch niet bereikbaar, je moet betalen en dat gaat ook niet van je eigen risico af.
Precies. Dus dan doen ze gewoon andere dingen ipv telefoontjes aannemen. Denk aan dat de assistente dan bijv. prikken zet of ander assistentewerk. Beetje vervelend als daarbij continue de telefoon gaat.