Hey meiden, We hebben een huis gevonden helemaal naar onze zin. De vraagprijs is 169.000.. wat voor bod zouden jullie uitbrengen? Het is een hoekwoning met garage in Tilburg. Instapklaar, ziet er super netjes uit.
Waar wil je uiteindelijk op uitkomen? Je kunt een openingsbod doen van 10% onder de vraagprijs. Ik zou een bod doen (gevoelsmatig, heb geen idee wat voor huis t is en of t t waard is...) van 157.5
Ik dacht ook 155.000 ongeveer. Jij kan dat zelf t beste beslissen, aangezien jij t huis heb gezien. Ik zou wel oppassen dat je niet te laag ga zitten, want dan nemen ze je niet meer serieus. Hoop t voor je DUIM DUIM!!!!!!!!!
Tnx jeem! Ik wil liefst gewoon nie meer huren, de prijzen reizen de pan uit! Met kopen ben je veel beter af!
Ik zou ook met 157.500 beginnen, dan komen jullie ergens rond de 163.00 uit en dat is heel netjes, succes! Laat je het even weten als het is gelukt
Hier juist andersom ik ga nooit meer kopen Ben blij als dit huis eindelijk een x verkocht word zodat we wat anders kunnen gaan huren..
hangt er even van af hoe lang het huis al te koop staat en of ze al zijn gezakt in prijs. Is het nog maar net op de markt, dan zou ik 10 onder de vraagprijs gaan zitten. Maar staat het al langer te koop, dan zou ik beginnen met een lager bod, denk rond de 145.000/150.000.
Hoe lang staat het te koop?staan er meer huizen te koop in die wijk?, waar wil jezelf op uitkomen? Wij hebben ook een huis gekocht en hebben er 35 duidend afgekregen, maar hebben ook nog eens ons huis verkocht vroegen 149 en zijn geëindigd op 143, zou zelf nooit dichtbij de vraagprijs bieden, zou beginnen met 142,500.
Voor hetzelfde geld liggen ze in scheiding en hebben ze geldnood, of is het een huis uit een erfenis wat zo snel mogelijk weg moet. Je weet maar nooit.
Eerst even vragen waarom ze verhuizen. Bij ons lagen ze in scheiding en hadden ze allebei al wat anders. Dit moest echt zo snel mogelijk weg, wij hebben ook een belachelijk laag bod uit gebracht, en in een keer geaccepteerd. Anders zou ik ook zeggen, rond de 155
Ik zou eerst eens even onderzoeken waarom ze gaan verhuizen inderdaad. Ook hoe lang het al te koop staat. als je dat soort dingen weet is een bod makkelijker te bepalen.
Dat ligt er maar net aan. Hebben ze haast met verkopen? Zijn ze gescheiden en moeten ze van het huis af. Hebben ze al een ander huis gekocht? Ons huis stond toen te koop voor 169.500 En we hebben het voor 149.00 gekocht. En vergeet niet in deze tijd worden extreem veel huizen met verlies verkocht omdat ze ze aan de straatstenen niet kwijt raken.