is dit een miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by fabienne22, Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fabienne22

fabienne22 Nieuw lid

Aug 5, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    Ik heb even een vraagje: ik moest 20 juli ongesteld worden, dat werd ik niet, was toen helemaal blij natuulijk maar de test was negatief. uiteindelijk op 24 juli weer getest en nog steeds negatief en s avonds onwijs veel bloedverlies, dit heeft 2 dagen geduurd en toen was het over. Normaal ben ik zeker wel 5-6 dagen ongesteld.

Maar voor het boedverlies had ik last van mn borsten en opgeblazen gevoel in mn buik en was ik ook wel moe..

en nu na het bloedverlies is de druk van mijn borsten wel minder maar er zitten nog steeds "stukken" in, de rest ( opgeblazen gevoel en moe) heb ik nog steeds en sinds een paar dagen heb ik ook last van veel speeksel en een rare smaak in mijn mond.

Ik weet nu niet zo goed meer wat ik ervan moet denken, heeft iemand dit ook meegemaakt?
    Ik wil zelfs niet te enthousiast worden en het wachten of ik de komende keer weer ongesteld word, maar ik wil het natuurlijk ook graag weten haha.

groetjes,

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Bij een miskraam heb je een positieve test dus dat kan je wel uitsluiten.

Ik denk zelf dat je lichaam even van slag is en het wel goed komt. Klachten zoals last van borsten komen de hele cyclus wel voor, Google maar eens PMS.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Je test was negatief dus je was niet zwanger. Niet zwanger is geen miskraam.

4. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    soms lijkt het zo he? Dan is het zo heftig. Maar inderdaad als je geen positieve test heb gehad dan was je ook niet zwanger.

Share This Page